از ماشین جدید تسلا چه می‌دانیم؟
کد خبر: ۲۹۶۵۶ | تاریخ انتشار : ۲۶-۰۴-۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سرانجام اولین سایبرتراک، وانت برقی غول‌پیکر تسلا سرانجام از خط تولید بیرون آمد، ماشینی که احتمالا می‌تواند وانت‌های مشهور و پرفروش بازار را به چالش بکشد.

به گزارش ماشین نیوز ؛بدنه سایبرتراک با طراحی متفاوت و زاویه‌های تیز از استیل ضدزنگ ضدخش ساخته شده که در مقابل ضربه مقاوم است و تغییر شکل نمی‌دهد.

این وانت غول‌پیکر تمام‌ برقی توان یدک کشیدن ۷ تن را دارد و با یک بار شارژ کامل می‌تواند ۷۵۰ کیلومتر مسافت را طی کند.
قیمت نسخه پایه سایبرتراک از ۳۹ هزار و ۹۰۰ دلار است که فقط یک موتور الکتریکی دارد و در نسخه‌های دیگر با قیمت‌های بالاتر شاهد استفاده از ۲ و ۳ موتور الکتریکی هستیم.

از ماشین جدید تسلا چه می‌دانیم؟

در مدل پایه تک موتوره قدرت موتور به چرخ‌های عقب منقل می‌شود اما در مدل ۲ و ۳ موتوره سایبرتراک تمام چرخ‌ها متحرک خواهد بود.

بر اساس ادعای کمپانی تسلا سایبرتراک تک موتوره در ۶.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن به چیزی حدود ۱۸۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

در مدل ۲ موتوره شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۴.۵ ثانیه کاهش می‌یابد و حداکثر سرعت آن ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

از ماشین جدید تسلا چه می‌دانیم؟

قدرتمندترین سایبرتراک با ۳ موتور برقی در کمتر از ۳ ثانیه از حاکت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

تمام مدل‌های سایبرتراک به سیستم تعلیق تنظیم‌شونده مجهز شده‌اند که قادر است ارتفاع ماشین را تا ۴۰ سانتی‌متر کم و زیاد کند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=29656

دیدگاه شما

آخرین اخبار