تاثیر کمبود اتوبوس بر سفرهای ایام اربعین
کد خبر: ۳۰۰۸۵ | تاریخ انتشار : ۰۲-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری با اشاره به کمبود بلیت اتوبوس و تاثیر آن بر سفرهای اربعین و دیگر سفرهای بین‌شهری، گفت که مسئولان به‌دنبال راه‌هایی ازجمله واردات هستند که اوضاع بهتر از حال حاضر شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛احمدرضا عامری در پاسخ به اینکه آیا پیش‌بینی می‌شود در سفرهای اربعین امسال با کمبود اتوبوس مواجه شویم؟ گفت: زمانی که ۱۰۰ درصد ناوگان ما برای این کار در نظر گرفته شده بود هم مشکل کمبود داشتیم؛ زیرا زائران امام حسین بیش از اندازه عاشق رفتن به اربعین هستند و اربعین شرایط خاص و ویژه‌ای دارد. با وجود این امیدواریم شرایطی فراهم شود که اوضاع باثبات‌تر از قبل باشد.

وی درباره تمهیدات لازم برای جبران کمبود اتوبوس اظهار کرد: برای این موضوع، یک سری تمهیدات در نظر گرفته شده مسئولان و به دنبال این هستند تا شرایطی فراهم شود و کمک‌هایی گرفته شود که اوضاع بهتر از حال حاضر شود.

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری در پاسخ به اینکه آیا برای جبران کمبود ناوگان، واردات اتوبوس هم انجام می‌شود؟ گفت: دنبال واردات اتوبوس هم هستیم و پیش‌بینی شده که برای ایام اربعین، ۲۰۰۰ اتوبوس وارد شود و اگر آن امکانات هم فراهم شود، شرایط بهتر خواهد شد.

عامری همچنین درباره اینکه چنین شرایطی بر وضعیت سفرهای سایر مسیرها چه تاثیری می‌گذارد، با بیان اینکه تعداد ناوگان فعلا همین است که در بخش وجود دارد، اظهار کرد: تنها کاری که در شرایط کمبود اتوبوس می‌توان انجام داد این است که ماشین‌ها خاموش نشوند و راننده‌ها جابه‌جا شوند.

  رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری پیش از این هم درباره کمبود بلیت‌ اتوبوس‌های بین‌شهری گفته بود در حالی‌که دو سال پیش حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس سالانه وجود داشته، اکنون به ۶۵۰۰ دستگاه رسیده و به همین دلیل در همه شهرها سرویس کمتر شده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=30085

دیدگاه شما

آخرین اخبار