تبانی تسلا برای پنهان کردن شکایت مشتریان از شارژ خودرو
کد خبر: ۳۰۲۹۳ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

تسلا متهم است شکایت های مالکان خودروهایش درباره مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ را مخفی کرده و درباره این ویژگی به افراد دروغ گفته است.

به گزارش ماشین نیوز ؛تسلا متهم به تقلیل داده شکایات درباره عملکرد خودروهایش شده است. به گفته یک منبع آگاه این شرکت یک «تیم انحراف» مخفی در لاس وگاس داشت تا نوبت دهی سرویس خودرو که با مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ مرتبط بود را لغو کند.

اگر یک مشتری شکایت می کرد مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ خودرو با ادعاهای تبلیغاتی همخوانی ندارد، مشاوران به مالکان خودروها اعلام می کردند ارقام ارائه شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا فقط پیش بینی هستند و کاهش قدرت باتری به کاهش مسافت طی شده با یک بار شارژ منجر می شود.

به نظر می رسد تسلا از یک دهه قبل دستکاری در آمار مسافت طی شده با یک بار شارژ را دستکاری کرد تا ارقام را بزرگنمایی کند. خودروها فقط با شارژ کمتر از ۵۰ درصد، مسافت واقعی طی شده به ازای هر شارژ را نشان می دادند.

تسلا تنها خودروساز برقی نیست که به اغراق تخمین ها از قابلیت وسیله نقلیه برای طی مسافت با یک بار شارژ متهم شده، اما به نظر می رسد بیشتر از همه در این زمینه اغراق کرده است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=30293

دیدگاه شما

آخرین اخبار