سرقت خودرو با جرثقیل یدک کش
کد خبر: ۳۰۳۰۳ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی
سرهنگ مافی خبر داد:

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت‌ها را انجام می‌دادند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در محدوده خیابان گل‌ها در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی جرثقیل که در حال جا به جایی یک دستگاه خودروی وانت نیسان بود مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، پلاک خودرو جرثقیل مخدوش شده که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه ذکور صادر شود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شده و به این ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز و مأموران موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده آن شدند.

وی افزود: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و عنوان کرد اموال مسروقه را با همدستی سه نفر دیگر به مخفیگاهی در اطراف تهران منتقل می کرده که مأموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی و مراجعه به مخفیگاه متهم موفق به دستگیری سه نفر همدست دیگر متهم شدند و در بررسی از محل یک دستگاه خودرو نیسان مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ مافی در پایان گفت: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهمان ۳۵ الی ۴۱ ساله دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت خودروهای شهروندان در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=30303

دیدگاه شما

آخرین اخبار