قیمت بنزین در انگلیس به بالاترین رقم رسید
کد خبر: ۳۲۲۸۶ | تاریخ انتشار : ۱۴-۰۶-۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

آمارهای جدید نشان می‌دهد رانندگان انگلیسی در ماه آگوست با یکی از بیشترین افزایش قیمت سوخت در بیش از ۲ دهه گذشته مواجه شده‌اند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ شرکت انگلیسی امداد جاده‌ای RAC اعلام کرد، آمارهای جدید نشان می‌دهد، رانندگان انگلیسی در ماه آگوست با یکی از بیشترین افزایش قیمت سوخت در بیش از ۲ دهه گذشته مواجه شده‌اند.

بنا بر اعلام این شرکت، افزایش ۷ پنس در هر لیتر به متوسط قیمت بنزین در ماه آگوست، پنجمین افزایش بزرگ ماهانه قیمت بنزین در ۲۳ سال اخیر به شمار می‌رود.

افزایش ۸ پنسی به ازای هر لیتر گازوئیل نیز، ششمسن افزایش بزرگ ماهانه در مهمین بازه زمانی است.

شرکت RAC، علت افزایش قیمت در جایگاه‌های سوخت را افزایش قیمت نفت عنوان کرد که از ابتدای ماه جولای تاکنون نزدیک به ۱۲ دلار در هر بشکه افزایش یافته و به بالای ۸۸ دلار در هر بشکه رسیده است و این افزایش نیز ناشی از کاهش تولید و عرضه اوپک پلاس عنوان شده است.

این امر سبب می‌شود تا هزینه عمده‌فروشی سوخت افزایش یابد شد و در نهایت به رانندگان برسد.

سیمون ویلیامز، سخنگوی RAC گفت: «آگوست شوک بزرگی به رانندگان وارد شد زیرا آنها انتظار داشتند که با قیمت‌های پایین‌تری نسبت به قیمت‌های بی‌سابقه تابستان گذشته مواجه شوند.»

مواجه شدن با افزایش قیمت ۴ پوندی یا بیشتر برای یک باک بنزین در عرض چند هفته بسیار ناراحت‌کننده است، به ویژه برای کسانی که مسافت‌های زیادی رانندگی می‌کنند یا خودروهای قدیمی‌تری دارند که مصرف سوخت بالایی دارند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=32286

دیدگاه شما

آخرین اخبار