ساخت تراموا بعد از تصویب شورا آغاز می شود
کد خبر: ۳۲۸۸۵ | تاریخ انتشار : ۲۸-۰۶-۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

نائب رئیس شورای شهر تهران در خصوص جلسه هم اندیشی ، گفت: در این جلسه موضوع تراموا مطرح شد و بعد از تصویب شورا ساخت تراموا آغاز می شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛ پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص جلسه هم‌اندیشی صبح امروز، گفت: پیش پرداخت ۶۳۰ دستگاه واگن که به ۷۹۱ دستگاه ارتقاء پیدا کرد داده شد و همچنین ساخت ۱۱۳ دستگاه واگن هم در دستور کار است که این کار یک اقدام بزرگ حمل و نقلی است.
وی ادامه داد: عملا کار اجرایی ۶۳۰ دستگاه واگن آغاز شده است و این یکی  از بهترین خبرهایی است که برای مردم تهران داریم.
به گفته نائب رئیس شورای شهر تهران ، اولین سری واگن‌ ها  ۱۲ ماه دیگر وارد خطوط می‌شود.
وی با بیان اینکه در جلسه امروز هم‌اندیشی بحث تراموا مطرح شد، گفت: تراموا بسیار مهم و حساس است؛ اعضای شورا سوالات و ابهاماتی در این زمینه داشتند؛ به همین دلیل جلسه هم‌اندیشی برگزار شد.

نائب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در خصوص مطالعات و پیشینه موضوعاتی مطرح شد، بحث بسیار طولانی شد و قرار شد که در جلسات بعدی  دوباره موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

سروری با بیان اینکه ساخت تراموا کار بزرگ و مهمی است، گفت: باید ابعاد تراموا مورد بحث و بررسی قرار گیرد و  جلسات در این زمینه ادامه دارد.
وی بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه با وزارت دفاع بسته شده است، گفت: باید شورای شهر موضوع را مورد تصویب قرار دهد و  پس از تایید شورای اسلامی شهر تهران کار اجرایی می‌شود.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=32885

دیدگاه شما

آخرین اخبار