توقیف موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در قزوین
کد خبر: ۳۲۹۰۶ | تاریخ انتشار : ۲۸-۰۶-۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان بویین زهرا توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار علی ابراهیمی روز سه شنبه در این رابطه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی بویین زهرا هنگام گشت در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در اقدام به موقع ماموران پلیس حاضر در صحنه، موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی جهت بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان این که در بررسی های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده ای تشکیل و فرد متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت ضمن برخورد صریح با انجام هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق، از شهروندان درخواست می کند تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این رابطه از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=32906

دیدگاه شما

آخرین اخبار