کشف حدود ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
کد خبر: ۳۴۱۲۵ | تاریخ انتشار : ۱۸-۰۷-۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: ۶۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون کشف و ضبط و ۲۳ دستگاه تریلر نیز در همین ارتباط توقیف شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ حسین جوانبخت روز سه شنبه افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده یکی از شرکت های خصوصی فرآوری محصولات نفتی و انتقال سوخت گازوئیل قاچاق از مرز دوغارون به خارج از کشور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس گمرک دوغارون چهار دستگاه تریلر نفتکش حامل گازوئیل که در یک پارکینگ خصوصی متوقف بود را توقیف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی با همکاری حراست گمرک دوغارون ۱۹ دستگاه تریلر نفتکش دیگر متعلق به همان شرکت را که حامل گازوئیل قاچاق بودند و تحت عنوان “هیدروکربن” وارد محوطه گمرک شده و قصد خروج از کشور را داشتند شناسایی و توقیف کردند.

جوانبخت افزود: این نفتکش ها سوخت قاچاق را به صورت گسترده از یکی از استان های مرکزی کشور به مقصد گمرک دوغارون در خراسان رضوی انتقال می دادند و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=34125

دیدگاه شما

آخرین اخبار