عرضه BMW i ۳ سدان eDrive ۳۵ L EV در چین
کد خبر: ۳۴۳۲ | تاریخ انتشار : ۱۴-۰۱-۱۴۰۱ - ۷:۱۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

خودروی تمام الکتریکی BMW i ۳ سدان eDrive ۳۵ L EV ویژگی‌های چشمگیری را در خود جای داده است که در ادامه مطلب می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

به گزارش ماشین نیوز ؛پس از گذراندن تمام مراحل نظارتی در چین، خودروی الکتریکی BMW i۳ سدان eDrive۳۵L به بازار عرضه شد. این سدان جدید نسخه تمام الکتریکی بی ام و سری ۳ است که ویژگی‌های چشمگیری را در خود جای داده است.

  خودروی سدان با برخی ویژگی‌های چشمگیر به بازار عرضه می‌شود و اولین بار در پرونده‌ای در دسامبر ۲۰۲۳ در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین مشاهده شد.

خودروی سدان

BMW i۳ سدان eDrive۳۵L این خودروی تمام الکتریکی دارای مشخصات اندازه‌ای مشابه نسخه احتراقی خود است. دیفرانسیل عقب eDrive۳۵L از یک موتور الکتریکی ۲۱۰ کیلوواتی نیرو می‌گیرد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۶ ثانیه طی می‌کند. این در حالی است که باتری ۷۰.۳ کیلووات ساعتی برد ۵۲۶ کیلومتری را ارائه می‌دهد. معیار‌های عملکرد مشخص شده برای i۳ سدان edrive۳۵L بر اساس اندازه‌گیری چرخه آزمایش خودرو‌های سبک چین است.

BMW i۳ سدان eDrive۳۵L

همچنین گزینه‌های شارژ دوگانه AC یا DC برای BMW i۳ با پورت AC در جلوی این خودرو در دسترس است. درگاه AC/DC در پشت EV قرار دارد. شارژ سریع DC (۹۵ کیلووات) می‌تواند زمان فوق العاده سریعی را ارائه دهد. همچنین شما می‌توانید شارژ آن را ظرف ۳۵ دقیقه از ۰ تا ۸۰ درصد برسانید، اگرچه این قابلیت ممکن است منحصر به فرد چین باشد.

خودروی الکتریکی BMW i۳ سدان eDrive۳۵L دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته از جمله پیشرانه Gen۵ eDrive، سیستم تعلیق جامد و سیستم عامل BMW OS۸ است. همچنین هنوز هیچ نشانه‌ای در مورد در دسترس بودن و قیمت جهانی BMW i۳ سدان eDrive۳۵L وجود ندارد.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3432

دیدگاه شما

آخرین اخبار