سال ۱۴۰۱؛ سال کیفیت برای محصولات ایران دو چرخ
کد خبر: ۳۵۲۸ | تاریخ انتشار : ۱۵-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت ایران دوچرخ به عنوان بزرگترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه انواع موتورسیکلت بنزینی و برقی توانسته با ارائه محصولات متنوع سهم قابل توجهی از نیاز بازار موتورسیکلت کشور را تامین کند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ایران دوچرخ اولین شرکت تولیدکننده موتورسیکلت در ایران و یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و پاکستان است. کلاس محصولات شرکت شامل رده های متنوعی چون استریت، اسکوتر، ATV، تریل، موتور و سه چرخه برقی است.

تنوع محصولات و توسعه نمایندگان شرکت ایران دوچرخ
شرکت ایران دوچرخ همزمان با توسعه محصولات در سال ۱۴۰۰، برنامه توسعه شبکه نمایندگان در شهرهای مختلف ایران را در دستور کار خود قرار داد و با عرضه محصولات جدید و متنوع توانست اقدامات موثری در برطرف کردن نیاز بازار موتورسیکلت کشور بردارد.
وترانو در کلاس اسکوترکلاسیک، موتور برقی جیران، اسکوتر برقی سه چرخ و KPT200 از جمله محصولات جدید ایران دوچرخ در سال ۱۴۰۰ بودند که با استقبال ویژه مشتریان مواجه شد.

حضور محصولات برقی ایران دوچرخ در نمایشگاه حمل و نقل پاک
معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در سال ۱۴۰۰ نمایشگاه حمل و نقل پاک را به مناسبت هفته پاک برگزار کرد و شرکت ایران دوچرخ نیز با محصولات برقی نوین خود در این نمایشگاه حضور یافت.
ایران دوچرخ سه محصول برقی تولید خود از جمله موتور برقی سه چرخ (۵۰۰ واتی)، موتور برقی جیران (۵۰۰ واتی)، موتور برقی جیران باتری لیتیومی (۱۵۰۰ واتی) را در نمایشگاه حمل و نقل در معرض عموم قرار داد.

رونمایی از محصول جدید موتورسیکلت KPT200 (کی پی تی ۲۰۰)
ایران دوچرخ در راستای تعهد خود به تولید و عرضه محصولات با کیفیت و بروز، در سال ۱۴۰۰ از موتورسیکلت کی پی تی ۲۰۰ رونمایی کرد.
موتورسیکلت ۲۰۰KPT (کی پی تی۲۰۰) با قابلیت ظاهر زیبا در کنار خنک کارکردن موتور، راندمان بالا و فرمان پذیری بسیار خوب این محصول را متمایز کرده است.
آرمان موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ در مراسم رونمایی از موتورسیکلت از برنامه ویژه این شرکت برای افزایش سطح کیفی محصولات خبر داد و سال ۱۴۰۱ را سال کیفیت برای محصولات ایران دو چرخ اعلام کرد.

افتتاح اولین شوروم و فروشگاه دائمی ایران دوچرخ
ایران دوچرخ به منظور تحقق اهداف خود در کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و گسترش شبکه های نمایندگی و فروش، اقدام به تاسیس نمایشگاه و فروشگاه دائمی در سال ۱۴۰۰کرد. در این راستا دو نمایشگاه مرکزی خود در شهر تهران را دایر کرد. در این نمایشگاه امکان مشاهده و خرید کلیه محصولات ایران دوچرخ فراهم است.
ایران دوچرخ با افتتاح رسمی دو شوروم و با تولید محصولات به روز سعی کرده است تا در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان و علاقمندان به موتورسیکلت های حرفه ای، به استانداردهای جهانی تولید متناسب با کاهش آلودگی و ارتقاء ایمنی دست یابد و فناوری های روز صنعت را به کشور وارد کند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3528

دیدگاه شما

آخرین اخبار