باند تولید روغن موتور تقلبی در غرب استان تهران متلاشی شد
کد خبر: ۳۵۷۳۰ | تاریخ انتشار : ۱۴-۰۸-۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: باند تولید و توزیع روغن موتور و روغن ترمز در غرب استان تهران متلاشی شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در نمایشگاه کشفیات کالای قاچاق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳ کارگاه تولید و توزیع روغن موتور و روغن ترمز تقلبی در غرب استان تهران به ارزش ۱۰ میلیارد تومان کشف شد.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار لیتر روغن موتور و روغن ترمز تقلبی از کارگاه مذکور توسط پلیس اقتصادی کشف شده است افزود: ۳ متهم که اقدام به تولید و توزیع روغن موتور می‌کردند دستگیر شدند و در این رابطه دستگیری‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه با اشاره به توقیف ۲ خودرو توزیع روغن‌ تقلبی افزود: متهمین با سوء استفاده از بدند شرکت‌های معتبر و با تهیه ظروف بسته‌بندی روغن‌های تقلبی را در بازار می‌فروختند.

عزیزی با بیان اینکه ۴۰۰ گونی مواد اولیه شوینده تقلبی به صورت فله‌ای از یک کارگاه کشف شد افزود: ۳۰۰ کارتن مواد شوینده تقلبی آماده عرضه به بازار به ارزش یک میلیارد تومان کشف و کارگاه مذکور پلمب شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان به مشارکت مردم در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: هرجایی که مروم اطلاعاتی در زمینه‌های مختلف و تولیدات تقلبی بدهند پلیس با قاطعیت به آن ورود خواهد کرد.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=35730

دیدگاه شما

آخرین اخبار