کشف انبار احتکار لاستیک در زاهدان
کد خبر: ۳۵۸۱۰ | تاریخ انتشار : ۱۵-۰۸-۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان از کشف انبار احتکار لاستیک خودرو به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زاهدان خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ حسینعلی کریمی امین، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی لاستیک خودرو توسط شخصی در انباری واقع در شهر زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه و بررسی موضوع و همچنین رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کالاها شده که با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از انبار مذکور ۱۰۲ حلقه لاستیک احتکاری کشف و انبار موصوف نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، ادامه داد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کریمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=35810

دیدگاه شما

آخرین اخبار