عرضه سهام سیمان آرتا اردبیل به صورت عمده در بازار دوم
کد خبر: ۳۵۸۸۷ | تاریخ انتشار : ۱۳-۰۸-۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

بر اساس اطلاعیه بورس اوراق بهادار تهران، ۲۶.۸۳ درصد از کل سهام سیمان آرتا اردبیل به صورت عمده در بازار دوم عرضه خواهد شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛۲۶.۸۳ درصد از کل سهام سیمان آرتا اردبیل به صورت عمده در بازار دوم عرضه خواهد شد. شرایط واگذاری به صورت یکجا و نقد تعیین شده است.

همچنین این سهام به صورت شناور و بر مبنای حاصل ضرب پریمیوم ۵۰ درصدی در قیمت پایانی تابلوی معاملات سهام در روز انتشار آگهی یا حاصل ضرب پریمیوم ۵۰ درصدی در قیمت پایانی تابلوی معاملات سهام در روز قبل از عرضه(هر یک بالاتر بود) تعیین شده است.

تاریخ عرضه چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ تعیین شده است.

در اطلاعیه بورس اوراق بهادار تهران آمده است:

  • این اطلاعیه عطف به نامه شماره ۴۹۴۷/۱۴۰۲ مورخ ۰۸/۰۸/۱۴۰۲ صادره از شرکت کارگزاری بانک ملی تهیه شده است.
  • قیمت پایه فوق الذکر، قیمت پایه هر سهم برای رقابت است. بدیهی است قیمت پیشنهادی مبنای ثمن معامله می باشد.
  • کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدا یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا ارایه نمایند و تاییدیه شرکت مزبور را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه، به شرکت بورس اوراق بهادار تهران تحویل نمایند.
  • خریداران لازم است جهت بررسی و رعایت ضوابط بررسی شرایط متقاضیان خرید معاملات عمده سهام و حق تقدم که بر روی سایت بورس قابل دسترسی می باشد، نسبت به تکمیل فرم های پیوست حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ تاریخ ۲۹/۰۸/۱۴۰۲ اقدام و نسبت به ارسال آن به این شرکت از طریق کارگزار خود اقدام نمایند.
  • کسب اطلاعات کافی و وافی از وضعیت مالی، اقتصادی، فنی و حقوقی شرکت مورد واگذاری قبل از تاریخ انجام معامله بر عهده خریدار یا خریداران است. خریدار یا خریداران بعد از واگذاری، حق هیچگونه ادعا علیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران و سازمان بورس و اوراق بهادار به استناد نداشتن اطلاعات لازم از اسناد و صورتهای مالی، اقتصادی، فنی و حقوقی و آخرین وضعیت حسابها و موارد اعلامی و اطلاعات دیگر مربوط به سهام مورد معامله و شرکت مربوطه را ندارند.
  • لازم به ذکر است خریدار یا خریداران محترم عرضه فوق، ضمن مطالعه دقیق شرایط متقاضیان خرید در معاملات عمده سهام و حق تقدم سهام در بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران مصوب ۱۰/۰۷/۱۳۹۱ شورای عالی بورس و اوراق بهادار و اصلاحات بعدی آن (پیوست آگهی) نسبت به مطالعه کلیه موارد مندرج در دستورالعمل نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و آیین نامه معاملات در بورس اوراق بهادار تهران در خصوص معاملات عمده و دیگر قوانین و مقررات مربوطه اقدام نمایند.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=35887

دیدگاه شما

آخرین اخبار