مزایده خودروی‌های لاکچری رسوبی در گمرک بوشهر
کد خبر: ۳۶۲۰۶ | تاریخ انتشار : ۲۲-۰۸-۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از آماده سازی ۴۷ دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی در دومین مزایده فوق العاده به شماره ۵۸۳ اموال تملیکی خبر داد‌.

به گزارش ماشین نیوز ؛ علی عسکری مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر صبح امروز گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اموال تملیکی با اخذ مجوزهای لازم جهت فروش خودروها از جمله ادارات استاندارد و محیط زیست همزمان با تمام مراکز کشور، ۱۴۸ دستگاه خودرو را در مزایده فوق العاده مهرماه عرضه کرد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: جهت جلوگیری از رسوب کالا در دومین مزایده فوق العاده، حدود ۴۷ دستگاه از انواع خودرو و ماشین‌آلات راهسازی این استان عرضه می‌ شود.

وی افزود: استان بوشهر با فروش ۱۱۳ دستگاه به ارزش پنج هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بیشترین فروش در مزایده مهر ماه را در کشور ثبت کرد.

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از آماده سازی ۴۷ دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی در دومین مزایده فوق العاده به شماره ۵۸۳ اموال تملیکی اشاره کرد و گفت: مجوزهای لازم از جمله دستورات قضایی، استاندارد و محیط زیست خودروها اخذ و به ارزش اولیه یکهزار و ۳۵۰ میلیارد ریال از امروز عرضه می شود.

وی عنوان کرد: اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ، همزمان با سراسر کشور مزایده انواع کالا از طریق عرضه در سامانه ستاد ایران برگزار می‌کند که در ۲ ماه گذشته در مجموع چهار مزایده برگزار کرده است.

عسکری ادامه داد: ۲ مزایده مختص خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی بوده و بیشترین فروش در سطح کشور انجام داده است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=36206

دیدگاه شما

آخرین اخبار