نمایش «ری را برقی» در نمایشگاه تحول صنعت خودرو
کد خبر: ۳۶۳۱۷ | تاریخ انتشار : ۲۳-۰۸-۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صمت در محل دائمی نمایشگاه های تهران آغاز به کار کرد؛ در این نمایشگاه گروه صنعتی ایران خودرو حضور فعالی دارد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ نمایشگاه تحول صنعت خودرو با هدف معرفی و ارایه توانمندی های شرکت های خودروساز و قطعه ساز، با مشارکت گروه صنعتی ایران خودرو، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه جدیدترین محصولات سواری مانند ری را (برقی و بنزینی)، تارا V۴ ال ایکس، تارا برقی، دناپلاس توربواتوماتیک آپشنال، شاین مکس (بنزینی و هیبریدی)، هایما ۸S و هایما ۷X و همچنین اتوبوس برقی را به نمایش گذاشته است.
همچنین در این نمایشگاه شرکت جتکو تست بنچ شبکه برق و الکتریک ری را، موتور الکتریکی خودرو برقی، گیربکس خودرو برقی، پک باتری خودرو برقی ری را و درایو خودرو برقی را به نمایش درآورده است.
از دیگر شرکت های مشارکت کننده در نمایشگاه تحول صنعت خودرو شرکت ایپکو است که در این نمایشگاه موتورهای سه  استوانه ۳F۳L (موتور۱.۳ لیتری سه استوانه توربو شارژ)، و موتور EFP  توربو شارژ (TCP) را ارایه کرده است.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی در حوزه خودرو برقی، هیبریدی و شبکه برق با حضور مدیران و کارشناسان ایران خودرو، دانشگاهیان و علاقه مندان این حوزه برگزار می شود.
دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو به مدت چهار روز از ۲۳ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده و گروه صنعتی ایران خودرو در سالن های ۸ و ۹ پذیرای علاقه مندان است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=36317

دیدگاه شما

آخرین اخبار