مشخصات کیا نیرو هیبریدی ۲۰۲۳ فاش شد
کد خبر: ۳۷۰۳ | تاریخ انتشار : ۱۸-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

کیا نیرو هیبریدی ۲۰۲۳ اولین نمایش خود را در ۱۳ آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک انجام خواهد داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛کیا نسخه آمریکایی نیرو ۲۰۲۳ را هفته آینده در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد. این شرکت عکس جدیدی از نیرو را در قالب‌های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و EV نشان داد و گفت که جزئیات کامل را در ۱۳ آوریل ارائه خواهد کرد.

پس از رونمایی از نسل دوم نیرو در اواخر سال گذشته، کیا اکنون اطلاعات بیشتری در مورد نسل دوم این کراس اوور هیبریدی کوچک ارائه می‌دهد.

کیا نیرو ۲۰۲۳ دوباره در قالب‌های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی عرضه می‌شود و هیبریدی معمولی ابتدا وارد بازار می‌شود. نیرو هیبریدی دوباره از پیشرانه‌ای استفاده می‌کند که ترکیبی از یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر خطی، یک موتور الکتریکی و یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه شش سرعته است.

کیا می‌گوید مجموع قدرت ۱۳۹ اسب بخار خواهد بود و فقط دیفرانسیل جلو خواهد بود. هنوز جزئیاتی در مورد نسخه‌های پلاگین هیبریدی یا الکتریکی در دسترس نیست، اما مطمئناً از موتور‌های الکتریکی قدرتمندتر و بسته‌های باتری بزرگ‌تر استفاده می‌کنند. کیا عکس‌هایی از نیرو EV منتشر کرده است که طراحی جلویی کمی متفاوت را نشان می‌دهد.

نیرو ۲۰۲۳ بزرگتر از مدل قدیمی است، با فاصله بین دو محور کمی بیشتر، عرض بیشتر و بدنه ۲.۵ اینچی بلندتر که هم فضای بیشتری برای سرنشینان و هم فضای بار اضافی را فراهم می‌کند.

در داخل، نیرو با یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۳ اینچی و یک پشت آمپری دیجیتال مانند بسیاری از مدل‌های جدید کیا عرضه می‌شود. یک دسته دنده چرخشی که قبلاً فقط در نیرو EV دیده می‌شد، اکنون در مدل‌های هیبریدی نیز به صورت استاندارد وجود دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3703

دیدگاه شما

آخرین اخبار