به زودی؛ اعلام اصلاح مصوبه واردات خودروی جانبازان
کد خبر: ۳۷۷۲۷ | تاریخ انتشار : ۱۴-۰۹-۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ما درخواست تغییر مصوبه را به وزارتخانه صمت دادیم و وزارتخانه ظرف روز‌های آینده، آن را به هیات وزیران تقدیم می‌کند.

به گزارش ماشین نیوز ؛مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در خصوص واردات خودرو جانبازان گفت: درصد سود و خدمات خودروهای وارداتی برای جانبازان در حال حاضر مقداری زیاد است که مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار دارند که این درصد کاهش پیدا کند که از روش عادی امکان پذیر نیست و لازم است که مصوبه هیات وزیران تغییر یابد.

ضیغمی گفت: ما درخواست تغییر مصوبه را به وزارتخانه صمت دادیم و وزارتخانه  ظرف روزهای آینده، آن را به هیات وزیران تقدیم می کند  این تغییرات باعث می شود که روند واردات خودروی جانبازان بسیار سهل و آسان شود.

او گفت: ولی در برخی موارد بنیاد شهید و امور ایثارگران نکاتی در مورد سودی که از شرکت های واردکننده گرفته می شود، داشت که به همین دلیل میان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بنیاد شهید و امور ایثارگران توافق صورت نگرفت.

ضیغمی گفت:  امیدواریم در بحث کاهش قیمت ها توافق میان این دو نهاد انجام شود و همچنین با اصلاح مصوبه واردات خودروی جانبازان توسط هیات وزیران، موضوع ظرف یک ماه آینده بتواند انجام شود و شاهد اصلاح مصوبه باشیم.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=37727

دیدگاه شما

آخرین اخبار