کشف بیش از ۲ میلیون لیتر سوخت از یک باند قاچاق
کد خبر: ۳۷۸۲۰ | تاریخ انتشار : ۱۵-۰۹-۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به انهدام شبکه بزرگ قاچاق سوخت از کشف بیش از ۲ میلیون لیتر سوخت خبر داد و گفت: در طرح مقابله با کالای قاچاق نیز ۷۳ انبار احتکاری پلمب شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛  سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه برخورد و مقابله با قاچاق سوخت از جمله اولویت های اصلی پلیس امنیت اقتصادی فراجا است، گفت: با اقدامات و رصدهای دقیق اطلاعاتی صورت گرفته و استفاده از منابع و اطلاعات هموطنان یک شبکه بزرگ قاچاق سوخت که به صورت شبکه ای در کشور فعالیت داشت، شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا توضیح داد: اعضای این باند در استان‌های تهران، سمنان و قزوین فعالیت داشته و با دپو و نگهداری سوخت در فرصت مناسب اقدام به خارج کردن آن از کشور می کردند.

به گفته وی، از این باند بیش از ۲ میلیون و ۵۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف و ۶ انبار محل نگهداری سوخت پلمب شد.

سردار رحیمی با اشاره به توقیف ۵ دستگاه خودروی سنگین مخصوص حمل سوخت در این طرح افزود: تاکنون ۷ نفر در این رابطه دستگیر و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به شناسایی سایر اعضا این باند در سایر نقاط کشور و اینکه دستگیری آن‌ها در دستور کار است، خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق سوخت سازمان یافته به صورت ویژه و با اولویت در دستور کار پلیس است.

 پلمپ ۷۳ انبار احتکار کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا همچنین از اجرای ۵ مرحله طرح سراسری مقابله با کالای قاچاق و کشف و توقیف شده انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از یک هزار و ۴۵۵ هزار میلیارد تومان در آبان ماه خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ها سه هزار و ۱۶۹ پرونده در راستای مقابله و برخورد با سوداگران اقتصادی تشکیل شده است.

رحیمی بیان داشت: در این طرح ها سه هزار و ۳۵ دستگاه انواع خودروی سنگین و سبک توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف و توقیف شده در طرح های آبان ماه بیش از یک هزار و ۴۵۵ همت می باشد خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح ها از ۸۸۸ انبار بازدید و ۷۳ باب انبار به دلیل احتکار و نگهداری کالای قاچاق پلمب شد.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=37820

دیدگاه شما

آخرین اخبار