دستگیری ۲ کلاهبردار فروش حواله خودرو در بوشهر
کد خبر: ۳۸۱۴۴ | تاریخ انتشار : ۲۰-۰۹-۱۴۰۲ - ۹:۰۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۲ نفر کلاهبردار که با شگرد تحویل خودرو از خودروسازان با استفاده از حواله خودرو، از مالباخته‌ها کلاهبرداری کرده‌اند خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ جوشن سهرابی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از آنجا که یکی از اولویت‌ها در سال جاری مقابله هدفمند و موثر با کلاهبرداری می‌باشد، در همین راستا برابر اخبار واصله از منابع و مخبرین، ۲ نفر با هویت مشخص با تبلیغ و تطمیع افراد به اینکه قادر هستند با حواله‌ی خودرو، خودرو‌های خارج نوبت از ایران خودرو و سایر خودروسازی‌ها را در اختیار متقاضیان قرار دهند و با استفاده از اعمال متقلبانه، حلیه و نیرنگ، وجوهی از مالباخته‌ها دریافت و اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند و تاکنون به هیچ یک از مالباخته خودرویی تحویل ننموده اند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت، تعدادی از مالباخته‌ها شناسایی، پس از اخذ مجوزات قضایی، تیم ویژه‌ای برای شناسایی مخفیگاه متهمین اعزام، هر دونفر متهم در دو عملیات منسجم دستگیر و پس از اقرار به عمل مجرمانه خود، به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان مرکزی بوشهر گردیدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: پلیس آگاهی استان مأموریت مهم خود در مقابله با کلاهبرداران و جاعلین را با جدیت بیشتر با همراهی و همکاری دستگاه قضایی دنبال خواهد کرد.

سرهنگ سهرابی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز برای اینکه در دام افراد کلاهبردار قرار نگیرند، قبل از انجام هرگونه معامله‌ای و یا تنظیم سندی، استعلامات لازم را از سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی اخذ و پس از اطمینان کامل، نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. چنانچه افرادی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، در اسرع وقت به همراه مدارک و مستندات، خود را به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان معرفی کنند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=38144

دیدگاه شما

آخرین اخبار