هیوندای ونیو؛ارزان‌ترین کراس‌اوور جهان+تصاویر
کد خبر: ۳۸۹۵۵ | تاریخ انتشار : ۰۳-۱۰-۱۴۰۲ - ۸:۵۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

در دنیای امروز که کراس اوورها و شاسی بلندها حرف اول را در بین سگمنت‌های خودرویی می‌زنند، تنوع بسیاری را در بین آنها شاهد هستیم. در این مقاله قصد داریم تا با ارزان‌ترین کراس اووری که می‌توان خریداری کرد، آشنا شویم.

به گزارش ماشین نیوز ؛ ارزان‌ترین کراس‌اوری که می‌توانید بخرید، هیوندای ونیو ۲۰۲۴ است. این خودرو از برادر کره‌ای دیگر خود یعنی کیا سول اندکی ارزان‌تر است. هیوندای ونیو در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار به جهانیان معرفی شد. این خودرو یک کراس‌ اوور معقول با قیمتی مقرون به صرفه است.

ارزان‌ترین کراس‌اوور جهان/ با هیوندای ونیو آشنا شوید/ عکس

هیوندای ونیو با طول ۴۰۳۶، عرض ۱۷۷۰ و ارتفاع ۱۵۶۵ میلی‌متری کمی کوچک‌تر از دیگر کراس اور هیوندای یعنی کونا است. ونیو کابینی جادار را ارائه می‌دهد و جایزه ایمنی برتر آن از سوی IIHS آن را به گزینه‌ای قابل توجه‌تر تبدیل کرده است.

ارزان‌ترین کراس‌اوور جهان/ با هیوندای ونیو آشنا شوید/ عکس

اگر بودجه کمی دارید و به دنبال یک کراس اوور جدید با قیمتی حدود ۲۱ هزار دلار (حدود یک میلیارد تومان) هستید و استفاده شما به شدت محدود به مناطق شهری است، هیوندای ونیو یکی از انتخاب‌های شما خواهد بود. یک کراس اوور جمع و جور با پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر خطی تنفس طبیعی که ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۷۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

هیوندای ونیو ۲۰۲۴ در بازار جهانی، در بازه قیمتی ۲۱ هزار دلار قرار دارد.

ارزان‌ترین کراس‌اوور جهان/ با هیوندای ونیو آشنا شوید/ عکس

 

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=38955

دیدگاه شما

آخرین اخبار