فوت راننده ۱۸ ساله بی ام دبلیو در تصادف با درخت
کد خبر: ۳۹۰۵۵ | تاریخ انتشار : ۰۴-۱۰-۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: برخورد خودرو بی ام دبلیو با درخت در خیابان هزارجریب منجر به فوت یک نفر از سرنشینان آن و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛علی‌اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار داشت: ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۴ دی ماه حادثه برخورد یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو به همراه چهار سرنشین با جداول و درختان وسط خیابان هزار جریب گزارش شد.

وی با اشاره به حضور پلیس و کارشناسان راهور در محل حادثه گفت: در این حادثه راننده ۱۸ ساله خودرو فوت و سه سرنشین دیگر مصدوم شدند.

زارع تصریح کرد: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی کارشناسان پلیس راهور علت حادثه اعلام شد.


نجات سرنشینان محبوس شده خودرو توسط آتش‌نشانی

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این رابطه اعلام کرد: مقارن ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۴ دی ماه یک مورد تصادف و محبوسی سرنشینان در خودرو به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ ایستگاه‌ ۱۲ و ایستگاه ۵ به همراه خودرو حامل تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو به همراه چهار سرنشین به شدت با جداول و درختان وسط خیابان برخورد کرده و هر چهار سرنشین در خودرو محبوس و گرفتار شده بودند.

با حضور آتش نشانان هر چهار سرنشین محبوس شده با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از خودرو خارج شدند ولی یکی از سرنشینان که جوانی مذکر بود در همان لحظات ابتدایی و به دلیل شدت جراحات در دم جان باخته بود و سه نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شده بودند.


برخورد شدید بی‌ام دبلیو با درخت

یک نفر فوتی پس از تائید عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شد و سه نفر دیگر، پس از اقدام‌های اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

منبع:فارس

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=39055

دیدگاه شما

آخرین اخبار