اعلام آمادگی لندروور دیفندر برای حضور در جاده ها
کد خبر: ۴۰۱۲ | تاریخ انتشار : ۲۴-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

لندروور دیفندر SVR در تصاویر جاسوسی جدید دیده شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛تصاویر جاسوسی جدیدی از یک خودروی لندروور منتشر شده که به نظر می‌رسد این خودروی شاسی بلند، لندرور دیفندر اس‌وی‌آر (Land Rover Defender SVR) باشد.

البته فعلا کاملاً مطمئن نیستیم که این یک Land Rover Defender SVR باشد، اما منابع جاسوسی ما تایید می‌کنند که این خودروی آزمایشی خاص قطعاً دارای یک موتور V۸ بوده است. قبلا شایعه شده بود که خودروی جدید لندروور با یک موتور V۸ عرضه خواهد شد.

این بدان معنا است که خودرویی که در تصویر مشاهده می‌کنید، حداقل ۵۱۸ اسب بخار (۳۸۶ کیلووات) نیرو تولید می‌کند و به موتور ۵.۰ لیتری سوپرشارژ استاندارد مجهز است.

با این حال، شایعاتی که در مورد SVR شنیده‌ایم حاکی از آن است که این خودرو قدرتی معادل ۶۰۰ اسب بخار (۴۴۷ کیلووات) دارد و از یک موتور ۴.۴ لیتری توئین توربوشارژ V۸ استفاده می‌کند که BMW آن را ساخته است.

لندروور دیفندر

سال گذشته شنیدیم که لندرور مایل است بخشی از بازار شاسی‌بلند‌های لوکس را از آن خود سازد و برای آن برنامه ریزی کرده است، اما باید دید در رقابت با رقبا، این شرکت چه خواهد کرد.

طبق نظر کارشناسان صنعت خودرو انتظار می‌رود لندرور این خودرو را به زودی معرفی کند پس باید منتظر اولین نمایش این خودرو تا پایان سال جاری میلادی بود.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4012

دیدگاه شما

آخرین اخبار