کشف سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان
کد خبر: ۴۳۹۸۹ | تاریخ انتشار : ۲۶-۱۲-۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان در طول هفته گذشته، خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی در مرکز استان و شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیمروز و زاهدان طی پنج عملیات موفق به شناسایی محموله‌های سوخت قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از ۴۳ دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به شناسایی ۴۴ متخلف و معرفی آنها به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.

منبع:تسنیم

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=43989

دیدگاه شما

آخرین اخبار