جشن سالیانه باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد
کد خبر: ۴۴۰۳۴ | تاریخ انتشار : ۲۷-۱۲-۱۴۰۲ - ۹:۰۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی
با حضور مشتریان و مدیران ارشد این شرکت؛

شرکت مدیران خودرو برای قدردانی از همراهی مشتریان وفادار و شرکای تجاری خود در سال ۱۴۰۲ جشن سالانه متفاوت و جذابی را با حضور مدیران ارشد و مشتریانش برگزار کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛مدیران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروساز با عرضه محصولات خودرو در برندهای مدیران خودرو، فونیکس، فونیکس NEV و اکستریم در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ در جشنی باشکوه میزبان مشتریان وفادار و شبکه گشترده فروش خود بود که با اتفاقات جالب و جذابی همراه شد.

این شرکت به منظور قدردانی از همراهی شرکای تجاری خود که به بزرگتر شدن و رشد روافزون دامنه فعالیت‌های شرکت شده است‌، جمعه (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) در عمارت همای جشن باشکوهی را برگزار کرد که شامل برنامه های متنوع و سرگم کننده‌ای بود.

در این برنامه چشم انداز این شرکت در سال ۱۴۰۳ بیان شد که نشان از اشتیاق مدیران خودرو برای رشد و گسترش صنعت خودرو کشور و فصل جدیدی از همکاری و همراهی مشتریان دارد.

همچنین گوشه‌هایی از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ شامل برگزاری کمپین ها و فعالیت های آنلاین ارائه شد که بخشی از این اقدامات توانسته بیش از ۳۰۰ میلیون بار در شبکه های اجتماعی دیده شود.

اشتیاق مدیران خودرو برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان

مدیران خودرو به عنوان لیدر صنعت خودرو در خدمت رسانی به مشتریان، مشتاق است روند فعلی خود را با کیفیت مطلوب تری در سال ۱۴۰۳ ادامه دهد.

در همین راستا قرار است اپلیکیشن و پلتفرم اختصاصی این شرکت برای راه اندازی ارتباطی بهتر میان شرکت و مشتریان در سال ۱۴۰۳ رونمایی شود که جوابگوی نیازها و خواسته های مشتریان خواهد بود. با ارائه این اپلیکیشن نیاز مشتری برای خرید اکسسوری، هدایا یا نقشه‌ دسترسی به نمایندگی‌ها و همچنین امکان فعالیت مجازی فراهم می شود.

تمرکز مدیران خودرو بر ابزارهای دوست دار محیط

در سال جاری برند فونیکس NEV به عنوان اولین برند پیشگام در حوزه خودروهای دوست دار محیط زیست به بازار عرضه شد. مدیران خودرو در سال پیش رو بر ارائه و استفاده از ابزارهای دوست دار محیط زیست تمرکز کرده است. برندهای مختلف این شرکت در حوزه درون سوز تفریحات سرگم کننده و جذاب و در حوزه خودروهای انرژی نو نیز متناسب با محیط زیست را در نظر گرفته است.

چشم انداز این شرکت در سال پیش رو پوشش دهی کل کشور از حیث برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد گوناگون است و ۳۰ هزار نفر را در بر می گیرد.

 مدیران خودرو به عنوان یک مجموعه پیشتاز در صنعت خودرو کشور به دنبال برقراری ارتباطی فعال و پویا میان مشتریان خود است و در سال پیش رو سهم مشتریان از برگزاری و پیش بردن اهداف این برند رشد چشم گیری خواهد داشت.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=44034

دیدگاه شما

آخرین اخبار