الزام کد رهگیری برای ۵۵ قطعه لوازم یدکی خودرو
کد خبر: ۴۴۳۲ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۲-۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: علاوه بر باتری و کمک فنر، ۵۳ قلم کالای دیگر حوزه لوازم یدکی خودرو باید برای دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمد مهدی برادران در پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های ستاد مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی وزارت صمت گفت: قطعه سازان  باید بتواند اعتماد مردم را به خود جلب کنند و مجموعه اقدامات انجام‌شده در افکار سنجی مردم خود را نشان دهد.

وی با بیان این‌که مردم باید به قطعه سازان داخلی اعتماد کنند، تصریح کرد: مردم باید نتایج مثبت کارها را احساس کنند تا بازار شاهد بهبود جایگاه لوازم‌یدکی ایرانی باشد و در این حوزه اطلاع‌رسانی بسیار مهم است.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وزارت صمت بیان کرد: احیای نمایندگی‌های خدمات پس از فروش لوازم‌یدکی خارجی نیز در دستور کار است، این موضوع در دفتر خدمات فنی و مهندسی در زیرمجموعه معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت، پیگیری می‌شود.

برادران بابیان این‌که بیش از شش هزار واحد صنفی بدون مجوز داریم، اعلام کرد: این موضوع کار را برای نظارت بر این واحدها و قانونمند کردن بازار سخت کرده است، بنابراین اتحادیه‌ها با همراهی مدیریت شهری سریع‌تر برای ساماندهی مجموعه اصناف و واحدهای بدون مجوز وارد عمل شوند.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: در مراحل بعدی از شهرداری تهران و سایر کلان‌شهرها برای ساماندهی انبارها و واحدهای صنفی بدون مجوز و اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان دعوت خواهیم کرد.

الزام اخذ کد رهگیری برای ۵۵ کالای لوازم یدکی خودرو 

همچنین علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت نیز در پایان این نشست گفت: علاوه بر باتری و کمک‌فنر، ۵۳ قلم کالای دیگر حوزه لوازم‌یدکی خودرو باید هرچه زودتر برای دریافت کد رهگیری اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: به انجام فرآیند دریافت کد رهگیری توسط توزیع‌کنندگانی که به‌صورت سازمان‌یافته عمل می‌کنند (تولیدکنندگان بزرگ لوازم‌یدکی، خودروسازان و یا فروشگاه‌های اینترنتی) کمک می‌کنیم و مجوزهای لازم را برای موضوعاتی مانند خدمات پس از فروش، گارانتی و… به آن‌ها می‌دهیم.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4432

دیدگاه شما

آخرین اخبار