پیام مدیرعامل سایپا به مناسبت روز کارگر
کد خبر: ۴۵۷۰۲ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۲-۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، طی پیامی ضمن پاسداشت روز کارگر این روز را به همه کارگران به ویژه همکاران خود در گروه سایپا تبریک گفت.

به گزارش ماشین نیوز ؛ جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرارسیدن روز کارگر را به تمامی جهادگران عرصه تولید در کشور تبریک گفت.

متن کامل پیام جواد توسلی مهر به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یازدهم اردیبهشت‌ماه مصادف با روز کارگر، فرصت مناسب و مغتنمی برای یادآوری خدمات مردان و زنان بلندهمتی است که دستاورد تلاش خستگی‌ناپذیرشان سازندگی، آبادانی و رفاه جامعه است. آنان که با اتکا به کوشش پیگیرشان، تمدن را ساخته‌اند و پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) بر دستان‌شان بوسه زده و همگان را به تکریم و بزرگداشت آنان ترغیب فرمودند. بی‌شک بوسه بر دستان این اُسوه‌های استقامت که آبادانی و استقلال کشورمان مرهون بازوان توانا و قدرتمند آنان است، کم‌ترین نشانه قدردانی است.

روز کارگر در سال جاری معنا و مفهوم دیگری به خود گرفته است. این سال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم، مزین شده نگاه‌ها را به سمت همت و تلاش جهادگران عرصه تولید معطوف کرده است.

نقش بی بدیل کارگران سخت کوش و عزیز در تولید کشور به خصوص در دوران سخت تحریم بیش از هر زمان دیگری بر همگان روشن است؛ کارگرانی که با تمام وجود در حال تلاش هستند تا نیاز جامعه را برطرف کنند. حضور در سنگر تولید، خدمت و تلاشگری، مایه مباهات همگی ماست چرا که به عنوان عضوی از خانواده صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در کشور متمدن ایران، در سایه سار تولید که مایه عزت و سربلندی است، خدمت می‌کنیم.

مراتب خرسندی‌ خود را از اینکه در بین خانواده بزرگ کارگران گروه خودروسازی سایپا هستم، اعلام می‌دارم و خاضعانه این روز ارزشمند را به همه همکاران عزیز که مومنانه در سنگر تولید ملی مجاهدت می‌کنند، تبریک می‌گویم و امیدوارم کارگران محترم، همواره در کنار خانواده‌های ارجمندشان، سلامت و تندرست بوده و با جدیت و همدلی سازنده، همیشه در مسیر اعتلای نام مقدس کشور عزیزمان، نظام اقتصادی و صنعتی کشور،‌گام بردارند.

جواد توسلی‌مهر/  مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=45702

دیدگاه شما

آخرین اخبار