کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
کد خبر: ۴۵۸۴۲ | تاریخ انتشار : ۱۲-۰۲-۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: در این رابطه ۵ دستگاه تریلی کشنده توقیف شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار حسن شجاعی‌نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به ۵ دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه تریلی توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شجاعی‌نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=45842

دیدگاه شما

آخرین اخبار