بررسی ۶ حوزه فناوری حوزه خودروسازی در دستور کار ایران‌خودرو
کد خبر: ۵۹۱۸ | تاریخ انتشار : ۰۲-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

همایشی با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ۶ حوزه فناوری‌های خودرویی در خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛گروه صنعتی ایران خودرو با همراهی گروه خودرویی ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان‌، اقدام به برگزاری همایشی با عنوان “ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران خودرو» کرده‌اند.

این همایش در ۶ محور فناورانه “فناوری‌های پلتفرمی خودروهای سواری و سنگین ( مسافری و باری)”، “فناوری‌های قوای محرکه و سیستم‌های انتقال خودروهای سواری و سنگین (احتراق داخلی، هیبرید، برقی)”، ” فناوری‌های پلتفرم و قطعات برق و الکترونیک و مخابراتی”، “فناوری‌های مواد و روش‌های تولید پیشرفته پلیمری و فلز”، “فناوری‌های آزمون و صحه‌گذاری”، “فناوری‌های پشتیبان (مانند لجستیک، برنامه‌ریزی تا سطح e-ERP، مالی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری، منابع انسانی، اطلاعات IOT و IT” برنامه‌ریزی شده است.

این همایش با هدف نفوذ فناوری و به کارگیری دانش و تخصص شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به صنعت خودرو در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه جاری در محل نمایش ساپکو برگزار می‌شود.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=5918

دیدگاه شما

آخرین اخبار