عجیب‌ترین خودروی ضد‌گلوله جهان را ببینید
کد خبر: ۵۹۶۸ | تاریخ انتشار : ۰۳-۰۳-۱۴۰۱ - ۷:۵۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شاسی بلند MMXII، یک SUV سایز بزرگ ضد‌ گلوله از شرکت لاتویایی DARTZ با الهام از محصولات شوروی و بر اساس مرسدس بنز میباخ GLS ساخته شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛محصولات ساخت شوروی و بلوک شرق، همیشه به ظاهر عجیب و درشت خود مشهور بوده‌اند. اما باور کنید که جدیدترین محصول شرکت DARTZ، با تمام آن‌ها متفاوت خواهد بود.

نگاهی به شاسی بلند ضد گلوله MMXII

عجیب‌ترین خودروی ضد‌گلوله جهان را ببینید

یانکلوویچ، مدیر ارشد تیم تیونینگ DARTZ به تازگی از جدیدترین محصول خود یعنی شاسی بلند MMXII که یک SUV ضد گلوله است رونمایی کرد. این خودرو که با نام “Iron Diamond MMXXII” به روی صحنه آمده، به مانند نسل قبلی خود یعنی “Black Aligator MMXX” دقیقا بر اساس مرسدس بنز میباخ GLS ساخته شده است.

عجیب‌ترین خودروی ضد‌گلوله جهان را ببینید

اما برخلاف نسخه استاندارد، این خودرو از یک بدنه‌ی تمام ضد گلوله به همراه شیشه‌های ضد گلوله بهره می‌برد و جالب‌تر از همه، قسمت‌های زیرین خودرو هم به صورت کامل در برابر انفجار مین، مقاوم شده است. ظاهر عجیب شاسی بلند سایز بزرگ ضد گلوله MMXII هم داستان متفاوتی دارد.عجیب‌ترین خودروی ضد‌گلوله جهان را ببینید

در قسمت جلویی خودرو با یک لایه‌ی ضد گلوله‌ اضافی طرف هستیم که این هیولای گردن کلفت را در برابر هر حمله‌ای ایمن می‌کند. در ادامه به آینه‌های بغلی این SUV می‌رسیم که از نوع دوربین دار هستند. همچنین لاستیک‌های این نسخه هم با لاستیک‌های پهن و مقاوم در برابر پارگی، تعویض شده‌اند.

در قسمت عقبی شاسی بلند ضد گلوله جدید شرکت DARTZ هم دوباره با یک طراحی به شدت عجیب طرف هستیم که ما را به یاد فیلم “Death Race” می‌اندازد. به طور کلی طراحی این شاسی بلند لاتویایی به قدری عجیب و دور از منطق است که نمی‌توان در مورد آن نظر داد.

عجیب‌ترین خودروی ضد‌گلوله جهان را ببینید

اما یکی دیگر از عجایب این خودرو به «هودی اختصاصی» شرکت DARTZ مربوط می‌شود. این هودی هم دقیقا به مانند آخرین محصول این شرکت، از جنس ضد گلوله ساخته شده است و در وسط آن می‌توانید یک تکه چرم کروکودیل را مشاهده کنید.

متاسفانه فقط خریدارانی که حساب بانکی معتبری داشته باشند می‌توانند قیمت شاسی بلند ضد گلوله MMXII را بپرسند و قیمت این خودرو تا این لحظه به صورت رسمی اعلام نشده است. همچنین با توجه به ظاهر عجیب آن و عدم اطلاع از تمام مشخصات فنی، نمی‌توان محدوده قیمت مشخصی را بری شاسی بلند ضد گلوله MMXII تعیین کنیم.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=5968

دیدگاه شما

آخرین اخبار