۹خرداد؛ قرعه کشی خودرو در سامانه جدید
کد خبر: ۶۰۵۲ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت نام ۴ میلیون نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو خبر داد و گفت: قرعه کشی خودرو در این مرحله در روز دوشنبه نهم خرداد انجام خواهد شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛عبدالله توکلی لاهیجانی گفت: نخستین سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف شفاف سازی فرآیند تخصیص خودرو به متقاضیان با نظارت سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از ساعت نه صبح سه شنبه ۲۷ اردیبشهت، فعالیت خود را آغاز نمود که در مهلت یک هفته‌ای تعیین شده، تا ساعت نه صبح روز سه شنبه سوم خرداد، ۴ میلیون نفر، اطلاعات ثبت نامی خود را در این سامانه تکمیل نمودند.

وی افزود: اردیبهشت امسال با توجه به افزایش ۱۵۵ درصدی تولید خودروی کامل در خودروسازان بزرگ کشور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۸ نوع خودروی مختلف از پنج خودروساز کشور در این دوره ارائه شد که پس از تایید اطلاعات مندرج، قرعه کشی خودرو در این مرحله در روز دوشنبه نهم خرداد انجام خواهد شد.

توکلی گفت: با توجه به پایدار شدن روند تولید خودروی کامل در خودروسازان داخلی و کاهش شصت درصدی آمار خودرو‌های ناقض در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، همچنین ایجاد شفافیت در عرضه خودرو به بازار، روند تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه فروش تداوم پیدا خواهد یافت.

وی افزود: اجرای عملیات فروش توسط خودروسازان انجام می‌شود و سازمان حمایت نظارت بر حسن انجام تعهدات خودروساز در خودرو‌های تخصیص یافته را به عهده خواهد داشت.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6052

دیدگاه شما

آخرین اخبار