خودروهای آمریکایی پیرتر می‌شوند
کد خبر: ۶۰۸۹ | تاریخ انتشار : ۰۵-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.

به گزارش ماشین نیوز ؛میانگین سنی خودروهای سبک در حال کار در ایالات‌متحده در سال جاری به ۱۲.۲ سال افزایش یافته که نسبت به سال قبل نزدیک به دو ماه افزایش یافته است. در این گزارش آمده است که این بیماری همه‌گیر باعث شد مصرف‌کنندگان از استفاده از حمل‌ونقل عمومی مشترک به خودروهای شخصی تغییر مسیر دهند و از آنجایی که مشتریان نمی‌توانند وسایل نقلیه خود را ارتقا دهند، تقاضا برای خودروهای دست دوم شتاب گرفته و میانگین سنی خودرو را بیشتر افزایش داده است.

فدرال رزرو نیویورک در آخرین به روز رسانی خود در سراسر جهان گزارش داد که فشار بر زنجیره‌های تامین جهانی در آوریل بدتر شد زیرا اقدامات قرنطینه کووید- ۱۹ در چین و جنگ در اوکراین زمان تحویل را طولانی‌تر کرد و هزینه‌های حمل‌ونقل هوایی بین ایالات‌متحده و آسیا افزایش یافت.

طبق این گزارش، انتظار می‌رود که میانگین سنی خودروهای سبک در حال کار ایالات‌متحده تا سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ افزایش یابد. محدودیت‌های زنجیره تامین منجر به کاهش اسقاط وسایل نقلیه شده است که تعداد وسایل نقلیه خروجی از جمعیت وسایل نقلیه را اندازه‌گیری می‌کند و کاتالیزوری برای افزایش میانگین سنی در طول زمان بوده است.

در گزارش رویترز، همچنین آمده است که تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی باتری‌دار در ایالات‌متحده طی چند سال گذشته به سرعت در حال افزایش بوده است. میانگین سنی خودروهای الکتریکی در ایالات‌متحده در سال جاری ۳.۸ سال است که نسبت به سال گذشته ۳.۹ سال کاهش یافته است و از سال ۲۰۱۶ بین ۳ تا ۴.۱ سال در نوسان بوده است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6089

دیدگاه شما

آخرین اخبار