فورد از ون الکتریکی رونمایی کرد
کد خبر: ۸۰۶ | تاریخ انتشار : ۲۹-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

E-Transit با خودروهای بنزینی مانند مرسدس بنز اسپرینتر و مرسدس بنز رقابت خواهد کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ ون فورد E-Transit ۲۰۲۲ تقریباً شبیه نسخه بنزینی به نظر می‌رسد، اما در نسخه جدید، یک پیشرانه تمام الکتریکی با محدوده رانندگی ۲۰۲ کیلومتری تخمین زده می‌شود. ون بار الکتریکی از یک موتور الکتریکی ۲۶۶ اسب بخاری استفاده می‌کند که چرخ‌های عقب را به حرکت در می‌آورد.

بسته باتری ۶۷.۰ کیلووات ساعتی E-Transit را می‌توان با یک شارژر سریع DC شارژ کرد و تنها در ۱۰ دقیقه ، ۴۸کیلومتر برد را افزایش داد. در داخل، یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۱۲.۰ اینچی استاندارد و یک مودم ۴G LTE قرار دارد.

E-Transit با خودروهای بنزینی مانند مرسدس بنز اسپرینتر و مرسدس بنز رقابت خواهد کرد. یک موتور الکتریکی تنها ۲۶۶ اسب بخار و ۳۱۷ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

///

E-Transit از یک سیستم دیفرانسیل عقب استفاده می‌کند. اکنون سیستم تمام چرخ متحرک در دسترس نیست. فورد هیچ تخمینی از زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت منتشر نکرده است. این شرکت می‌گوید که سیستم تعلیق E-Transit از سیستم تعلیق بنزینی Transit برای بهبود هندلینگ بازنگری شده است.

///

به گفته فورد، بسته باتری E-Transit را می‌توان با استفاده از پریز‌های برق AC یا از طریق ایستگاه شارژ سریع DC شارژ کرد. فورد یک شارژر موبایلی ارائه می‌دهد که می‌تواند برای شارژ E-Transit در خانه مورد استفاده قرار گیرد و همچنین یک ایستگاه شارژ قدرتمندتر را ارائه می‌دهد.

///

در زمان راه اندازی، E-Transit صرفاً به عنوان یک ون باری ارائه می‌شود. کابین E-Transit با کفپوش لاستیکی، تزئینات پلاستیکی بادوام و روکش صندلی پارچه‌ای ارائه می شود. هر دو مدل با ارتفاع استاندارد و سقف بلند و همچنین بدنه‌های معمولی و شاسی بلند ارائه خواهند شد.

///

منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسب ها:, , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=806

دیدگاه شما

آخرین اخبار