جذب ۵۰ دانشجوی الکترونیک و برق در سایپا
کد خبر: ۸۵۸۸ | تاریخ انتشار : ۲۲-۰۴-۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت سایپا گفت: مقالات ایرانی از نظر تولید محتوا دارای رنکینگ‌های معتبر در دنیا هستند.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمد علی تیموری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا گفت: آمادگی ارتباط با تمام دانشگاه‌ها را داریم تا بتوانیم از تفکر دانش بنیان بودن دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

تیموری افزود: بالاترین مراکز دانش بنیان، دانشگاه‌های کشور هستند و این موضوع دو طرفه است. امیدواریم کمک کند تا هم دانشگاه‌ها با مسائل روز آشنا شوند و هم صنعت با مسائل روز دانشگاه آشنا شود.

او گفت: کیفیت صنعت بدون کمک دانشگاه امکان پذیر نیست؛ اما دانش بنیان باید در بطن کار قرار بگیرد تا مسائل آینده را شناسایی کند.

مدیر عامل سایپا گفت: اقتصاد بدون بازار راندمان ندارد و سرمایه جایی خواهد رفت که خروجی آن پول باشد؛ بنابراین باید در ابتدا شرایط بازار را در محصول خودرو به گونه‌ای طراحی کنیم که دانش بنیان‌ها و سرمایه‌ها برای دانش بنیان‌ها در این مسیر حرکت کنند.

او گفت: از دید بنده وزارت علوم خیلی قدرت دارد و جایی است که هزاران استاد با دانش روز و بهترین مقالات در آن هستند و دانشگاه‌های ایران از نظر تولید محتوا در زمینه مقاله در دنیا رنکینگ‌های معتبر هستند.

تیموری گفت: شرکت سایپا اعلام کرده است که با وزارت علوم هماهنگ کنیم ۵۰ دانشجوی الکترونیک و برق در مقطع کارشناسی و ارشد جهت استخدام معرفی شوند و همین عامل باعث ارتباط صنایع و دانشگاه‌ها خواهد شد. در حوزه‌های فنی و مهندسی نیازمندیم تا در فرصت ۳ ماهه از مراکز دانشگاهی و وزارت علوم نیروی دانشجو تامین و جذب کنیم تا هر چه سریع‌تر کار را آغاز کنیم. نیازمند به سرمایه گذاری وزارت علوم نیستیم، بلکه خواهان فروش دانش فنی آن هستیم و این اشتباه محض است که یک دانشمند کارخانه تولیدی بزند.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=8588

دیدگاه شما

آخرین اخبار