تصویر طرح‌ جنجالی جنرال موتورز
کد خبر: ۸۶۷۴ | تاریخ انتشار : ۲۴-۰۴-۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

تصاویر مربوط به طراحی داخلی یکی از پست‌های اینستاگرامی جنرال‌موتورز با توجه به داشبورد دیجیتال و فرمان مربعی و دو پره‌اش بیشتر به نظر ‌می‌آید که نویدبخش نسل‌ بعدی مدل‌ شورولت‌کاماروها باشد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ اگر سری به صفحه اینستاگرامی طراحی شرکت خودروسازی جنرال‌موتورز زده باشید، با تعداد بی‌شماری از تصاویر انتزاعی و طراحی‌های اولیه زیبایی روبه‌رو می‌شوید، اما در بعضی از پست‌های اینستاگرامی این شرکت، جزئیات بیشتری را از نماهای داخل و خارج بعضی طراحی‌های به نمایش گذاشته‌ شده است. حالا به تازگی پستی از طراحی داخلی بی‌نظیر و بی‌نهایت شیک یک شورولت در پیج اینستاگرامی جنرال‌موتورز ظاهر شده است که مشخص هم نیست که این تصاویر استثنایی نویددهنده نسل جدید شورولت‌ کاماروهای بعدی خواهند بود یا نه.

پست اینستاگرامی

اول با طراحی دنده دستی در جلوی کنسول وسط شروع می‌کنیم که نسبت به مدل شورولت کوروت C8 ابتکاری جدید و جذابی است، می‌شود گفت که در خط تولید شورولت‌ها، مدل خودرویی سه پدالی چه در پلتفرم اصلی خود خط تولید و چه به شکل سفارشی وجود نداشته است با این حال، این طراحی نمی‌تواند نشان‌گر آینده مدل‌های کوروت C8 باشد، چرا که این فضای داخلی فاقد ستون فقرات مرکزی برجسته در مدل کوروت C8 است. این طراحی داخلی با توجه به داشبورد دیجیتال و فرمان مربعی و دو پره‌اش بیشتر به نظر ‌می‌آید که نویدبخش نسل‌ بعدی مدل‌ شورولت‌ کاماروها باشد.

همچنین از نشانه‌های دیگر آینده‌نما بودن مدل‌های کامارو این طراحی، کنسول وسط با یک دسته سه گوش و جا لیوانی در سمت سرنشین تقریباً مشابه کاماروی فعلی است. پنجره‌های باریک نیز متناسب با این قسمت‌ هستند و اگر به شیشه جلو با دقت نگاه کنید، یک برآمدگی نورانی و برقی روی کاپوت را می‌توانید ببنید. ولی با وجود تمام این‌ها باز بسیار بعید است که این طراحی داخلی زیبا متعلق به نسل بعدی کامارو باشد.

در حقیقت، شایعات می‌گویند که سال ۲۰۲۴، پایان خط کوچک‌ترین مدل خودروهای شورولت است و  این مصادف با چرخه عمر برنامه‌ریزی‌شده نسل ششم این مدل خودور خواهد بود، اما قبل از پایان یافتن، شاید شاهد یک نسخه ویژه به افتخار این رقیب دیرینه فورد موستانگ باشیم.

برچسب ها:, , , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=8674

دیدگاه شما

آخرین اخبار