تولید رباتیک رویه درب های جانبی خودروی کوییک در سایپاپرس
کد خبر: ۱۳۰۱۵ | تاریخ انتشار : ۰۶-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون مهندسی و پشتیبانی فنی سایپاپرس گفت: در راستای افزایش سبد محصولات تولیدی، قالب‌های رویه درب های جانبی خودروی کوییک در خطوط شرکت سایپاپرس به صورت رباتیک تولید شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛ جواد ولی پور، با اعلام این خبر افزود: با توجه به Phase out  خودور‌های تیبا و تیبا۲ از محصولات تولیدی شرکت سایپا و پیرو افزایش تولید خودروی کوییک در شرکت‌های گروه، شرکت سایپاپرس نیز جهت افزایش سبد محصولات تولیدی خودروی کوییک شرکت سایپا اقدام به هماهنگی جهت انتقال قالب‌های رویه درب‌های جانبی این خودرو کرده است.

او تصریح کرد: این موضوع در دو فاز، ابتدا با انتقال رویه درب‌ جلو چپ و سپس رویه درب‌ جلو راست صورت پذیرفت که با اقدامات انجام شده در Tryout شامل تنظیمات ربات و ابزار مربوطه و آماده سازی تمامی مراحل قالب جهت تولید رباتیک، تولید این قطعات در خط G2 محقق شد.

ولی پور در ادامه به مزایای تولید این قطعات در شرکت سایپاپرس اشاره کرد و گفت: افزایش کیفیت قطعات به لحاظ ظاهری و ابعادی به واسطه تولید رباتیک، بهبود شرایط کیفیت سطحی قطعات با استفاده از دستگاه واشینگ و افزایش CPM از جمله مهمترین مزایای تولید قطعات رویه درب های جانبی خودروی کوییک است که این مهم با همکاری تیم فنی شرکت سایپاپرس صورت پذیرفته است.

معاون مهندسی و پشتیبانی فنی سایپاپرس گفت: در همین راستا مذاکراتی با شرکت سایپا مبنی بر انتقال سایر قالب‌های خودرو‌های تولیدی در دستور کار است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13015

دیدگاه شما

آخرین اخبار