رندر‌های جدید  X۵ و X۶ شرکت BMW منتشر شد
کد خبر: ۲۰۰۲ | تاریخ انتشار : ۳۰-۱۱-۱۴۰۰ - ۷:۲۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رندر خودرو‌های X۵ و X۶ شرکت بی ام و توسط Koles.ru به تصویر کشید شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛شرکت بی ام و، دو کراس اوور فیس لیفت شده را در دست توسعه دارد و رندر‌های جدید و غیررسمی، پیش نمایش طرح‌های به روز شده آن‌ها را نشان می‌دهند. البته به دلایلی همچون کمبود جهانی تراشه‌ها و شیوع کرونا این شرکت امسال خودرو‌های زیادی را توسعه خواهد داد.

  قبلاً تصاویر جاسوسی زیادی از هر دو کراس اوور X۵ و X۶ شرکت بی ام و منتشر شده بود که در آن‌ها، این دو خودرو دارای نمای جلویی استتار شده بودند، اما رندر‌های جدید سایت Koles.ru این پوشش را از بین برده تا نگاهی اجمالی به ظاهر آن‌ها بیاندازیم.

در حالی که این دو، مدل‌های متفاوتی در خط تولید BMW هستند، اما ته چهره خانوادگی BMW را نیز به همراه دارند. در حالی که این دو خودرو از لحاظ ظاهری و فناوری در حال به روز شدن هستند، اما احتمالا ترکیب پیشرانه آن‌ها نسبت به مدل‌های فعلی، بدون تغییر خواهد ماند. البته در اواخر امسال مطمئناً خواهیم فهمید که پیشرانه آن‌ها تغییر خواهد کرد یا خیر. انتظار می‌رود که خودروی BMW X۵ تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ معرفی شود، شایعات حاکی از این هستند که در آپریل سال ۲۰۲۳، تولید این خودرو آغاز خواهد شد.

خودرو‌های X۵ BMW

خودروی X۶ نیز ممکن است اواخر سال آینده رونمایی شود و شروع تولید آن در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ باشد تا به عنوان یک خودروی مدل ۲۰۲۴ وارد بازار شود.

خودرو‌ی X۶ شرکت BMW

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2002

دیدگاه شما

آخرین اخبار