رانندگی حیرت‌انگیز کودک ۳ساله با سریع‌ترین فراری!+فیلم
کد خبر: ۲۳۰۵۴ | تاریخ انتشار : ۲۴-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

ویدئویی از یک کودک ۳ ساله که با یک خودروی فراری ۵۵۰۰۰۰ دلاری در پیست با سرعت رانندگی می‌کند در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛این کودک اهل ترکیه که زین سوفو اوغلو نام دارد با تجهیزات کامل سوار یک فراری SF۹۰ استراداله شده و با سرعتی حیرت‌انگیز حرکت می‌کند.

پیش از آغاز رانندگی کنان سوفو اوغلو پدر این کودک روی سر فرزندش کلاه ایمنی می‌گذارد.

در ادامه کودک روی صندلی تقویت‌کننده‌اش قرار گرفته و شروع به گاز دادن می‌کند. اگر یک صندلی مخصوص کودک نبود، او نمی‌توانست به پدال‌های فراری برسد که ظرف مدت ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ در ساعت می‌رسد.

فیلمی از فضای داخلی خودرو نشان می‌دهد که سوفو اوغلو در صندلی تقویت‌کننده‌اش است و با توجه به اینکه این خودرو ۹۸۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، به راحتی خودرو را کنترل می‌کند.

فیلم با بیرون آمدن زین از ابرخودروی فراری و دست دادن با پدرش به پایان می‌رسد.

اما این کوچولو فقط در ماشین‌ها متوقف نمی‌شود. ویدئوی دیگری در اینستاگرام نشان می‌دهد که او در حال سوار شدن بر یک موتورسیکلت ۱۸۰۰ سی سی است و لبخندی بر لبش نقش بسته است.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده و موافقان و مخالفان زیادی داشته است.

یکی از کاربران نوشت: هر کودکی خاص است. هر بچه من توانایی دارد. فقط منتظر است تا با فرصت کشف شود.

دیگری نوشت: آیا کسی می‌تواند تاریخ تولد این بچه را بررسی کند؟ کاربر دیگری نوشت: ما مشتاقانه منتظر روز‌هایی هستیم که شما در فرمول یک مسابقه دهید.

بسیاری نیز پدر کودک را به خاطر اینکه در سن کم سن اجازه داده تا او پشت فرمان قرار بگیرد و رانندگی کند مورد انتقاد قرار دادند.

کنان سوفو اوغلو پدر این کودک پنج بار در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ با هوندا و در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ با کاوازاکی قهرمان جهان شده است و از او به عنوان یکی از موفق‌ترین موتورسواران در مسابقات قهرمانی جهان سوپراسپرت نام برده می‌شود.

رانندگی حیرت‌انگیز کودک ۳ساله با سریع‌ترین فراری!

رانندگی حیرت‌انگیز کودک ۳ساله با سریع‌ترین فراری!

رانندگی حیرت‌انگیز کودک ۳ساله با سریع‌ترین فراری!

رانندگی حیرت‌انگیز کودک ۳ساله با سریع‌ترین فراری!

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=23054

دیدگاه شما

آخرین اخبار