پایان تولید رولزرویس Wraith و Dawn  تا ۲۰۲۳
کد خبر: ۳۲۷۲ | تاریخ انتشار : ۰۶-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

تولید رولزرویس Wraith و Dawn در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و هیچ برنامه ای تاکنون برای تولید خودرو جایگزین اعلام نشده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛ رولزرویس اعلام کرده است که به تولید Wraith و Dawn پایان خواهد داد؛ رولز مدل Dawn و Wraith را در آوریل ۲۰۲۱ از خط تولید خود در ایالات متحده خارج کرد و اکنون، این شرکت تأیید کرده است که تولید هر دو مدل در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

این خبر را تورستن مولر اوتووس مدیر عامل این شرکت منتشر کرد و همچنین گفته که رولز ثبت سفارش این دو خودرو را بسته بود.

مولر اوتووس همچنین اضافه کرد که خودرو اسپکتر نقش Wraith را در بازار پر خواهد کرد؛ این اولین قدم این برند به سمت تبدیل شدن به یک برند تمام الکتریکی است که می‌خواهد قبل از پایان دهه انجام دهد.

جزئیات اسپکتر هنوز در این شرکت کاملاً محرمانه است، اما شایعات حاکی از آن است که برخی قطعات آن با بی ام و iX M۶۰ به اشتراک گذاشته شده است. این کراس اوور تمام الکتریکی ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور در حالت اسپرت ارائه می‌دهد.

Dawn و Wraith با بی ام و سری ۷ که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، نقاط مشترکی دارند؛ هم اکنون مشخص نیست که آینده خودروهای رولز برای تبدیل شدن به خودروهای تمام برقی تا سال ۲۰۳۰ چه خواهد بود.

این شرکت پلتفرم جدیدی به نام “معماری لوکس” دارد که زیربنای آخرین مدل هایش از جمله اسپکتر جدید تمام الکتریکی است. توقف تولید Wraith و Dawn به رولز این امکان را می‌دهد تا روی برق‌رسانی بقیه خط تولید خود تمرکز کند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3272

دیدگاه شما

آخرین اخبار