«افق کوروش»؛ مصمم در تحقق شعار «برای زمین پاک»
کد خبر: ۴۵۴۷۰ | تاریخ انتشار : ۰۶-۰۲-۱۴۰۳ - ۷:۱۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در راستای صیانت از طبیعت و با شعار «برای زمین پاک»، پروژه «پاکسازی محیط زیست» را این‌بار در استان گیلان، اجرا کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛  شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، برای عمل به «تعهدات مسئولیت اجتماعی» و با هدف «توسعه پایدار»، پروژه‌«پاکسازی محیط زیست» را از سال گذشته، در استان‌های آذربایجان غربی و هرمزگان کلید زد و با آغاز سال جدید، این پروژه را در استان گیلان نیز استمرار بخشید.

بر این اساس، تعدادی از پرسنل فروشگاهی و ستادی این شرکت در استان گیلان، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به صورت داوطلبانه و با حضور در منطقه جنگلی «قلعه‌رودخان»، به مدت هفت ساعت، نسبت به پاکسازی این محل اقدام کردند.

در این پروژه، با همدلی افق کوروشی‌ها، بیش از ۷۰۰ کیلوگرم زباله جمع‌آوری شد و مساحتی حدود یک کیلومتر از منطقه، به صورت کامل از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد. اهمیت این اقدام نمادین زمانی مشخص می‌شود که بدانیم آلودگی پلاستیکی، تهدیدی برای بقای زمین و طبیعت به شماره آمده و اثرات زیست‌محیطی فاجعه‌باری نظیر آلودگی آب‌راه‌ها، به خطر افتادن حیات وحش، تاثیر مخرب در سلامت انسان و… را به دنبال دارد.

پرسنل افق کوروش در استان گیلان نیز نسبت به ایفای نقش در تحقق «زمین پاک»، ابراز خرسندی کرده و امیدوار بودند که این اقدام‌شان در فرهنگسازی برای «حفاظت از محیط زیست‌» و «کاهش سطح آلودگی‌ها»، موثر باشد.

افق کوروش، «پاکسازی محیط زیست» را به عنوان یکی از تعهداتش در حوزه مسئولیت اجتماعی به شمار می‌آورد و بر همین اساس، معتقد است که این اقدام علاوه بر ایجاد فضایی عاری از آلودگی، در تقویت فرهنگ پاکیزه نگه داشتن طبیعت و توسعه پایدار در کشور، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

منبع:اقتصاد سالم

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=45470

دیدگاه شما

آخرین اخبار