کشف ۱۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو
کد خبر: ۱۰۰۷۵ | تاریخ انتشار : ۱۹-۰۵-۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای کامپیوتر‌های خودرو خبر داد و گفت: از داخل خودرو متهم ۱۱ دستگاه کامپیوتر خودرو کشف شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ «پیمان لطیفی» اظهار داشت: عملیات کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در حال گشت زنی در محله یافت آباد به یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ که در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده بوده مشکوک می‌شوند و خودرو را زیر نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به خودرو متهم مراجعه کردند افزود: متهم با روئیت ماموران با سرعت از محل متواری شد و در یک تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای خودرو متوقف شد و متهم از خودرو پیاده و مجددا متواری شد که با هوشیاری ماموران متهم زمین گیر و دستگیر شد و در بررسی اولیه از داخل خودرو متهم ۱۱ دستگاه انواع کامپیوتر خودرو و آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۰ساله در تحقیقات اولیه به سرقت محتویات و به خصوص کامپیوتر خودرو در محله یافت آباد و غرب تهران و ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد که تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ لطیفی با بیان سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=10075

دیدگاه شما

آخرین اخبار