جاده هراز ۱۰ روز به صورت مقطعی مسدود می‌شود
کد خبر: ۱۳۱۶۱ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۷-۱۴۰۱ - ۹:۴۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس پلیس راه مازندران از مسدود شدن ۱۰ روزه جاده هراز به صورت مقطعی از امروز یکشنبه دهم تا روز چهارشنبه بیستم مهر ماه جاری خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ یدالله جهان‌تاب گفت که این محور روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت هفت تا ۱۷ مسدود می شود ولی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بستن قطعی اعمال نمی شود.

وی علت بستن مقطعی جاده هراز را اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت از کیلومتر ۱۹ تا ۱۰۸ اعلام کرد و افزود : تردد خودروها در این ایام همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان این که محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است ، وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به مازندران را در زمان حاضر عادی و روان توصف کرد و گفت : تردد خودروها در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال عادی و روان در جریان است.

سرهنگ جهان تاب گفت : مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار ، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13161

دیدگاه شما

آخرین اخبار