ایجاد خط تولید مشترک خودرو بین ایران و ارمنستان
کد خبر: ۱۳۸۶۶ | تاریخ انتشار : ۲۲-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس سازمان توسعه تجارت از ایجاد خط تولید مشترک خودرو ایران و ارمنستان باهدف صادرات به کشورهای حوزه اوراسیا خبر داد و خاطر نشان کرد: ارمنستان جزو کشورهای حوزه اوراسیا است و تعرفه تجاری به این کشورها پرداخت نمی‌کند از این‌رو امیدواریم که از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم.

علی‌رضا پیمان پاک در پاسخ به این پرسش که خبر صادرات خودرو به ارمنستان رسانه‌ای شده است چند دستگاه در مرحله نخست به این کشور صادر شد؟ گفت: سفارش گذاری ۲۰۰ دستگاه خودرو به ارمنستان انجام شده است و در مرحله نخست صادرات خودرو به‌صورت پایلوت و آزمایشی بوده و منتظر هستیم که نتایج آن دیده شود.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه خودروهای صادر شده به ارمنستان محصول ” ایران خودرو” هستند، تصریح کرد: در روند صادرات آنچه اهمیت دارد شبکه خدمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات است از این‌رو با یک مجموعه خودرویی ارمنستان هماهنگی‌های اولیه انجام و مقرر شد بعد از ارسال تعداد مقرر شده در مرحله نخست، شاهد افزایشی شدن روند صادرات خودرو به این کشور باشیم.

وی از ایجاد خط تولید مشترک خودرو ایران و ارمنستان باهدف صادرات به کشورهای حوزه اوراسیا خبر داد و خاطر نشان کرد: ارمنستان جزو کشورهای حوزه اوراسیا است و تعرفه تجاری به این کشورها پرداخت نمی‌کند از این‌رو امیدواریم که از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم.

منبع: ایلنا

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13866

دیدگاه شما

آخرین اخبار