تحویل ۱۸۰ خودروی لوکس در اموال تملیکی بوشهر
کد خبر: ۱۴۰۸۰ | تاریخ انتشار : ۲۵-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ حواله فروش خودروهای دپو شده در گمرکات بوشهر و گناوه صادر و حدود ۱۸۰ خودرو خارج شده‌است، گفت: ۱۶ دستگاه خودرو باقیمانده از مزایده فوق العاده روز سه‌شنبه در مزایده شماره ۵۶۶ بارگزاری می‌شوند.

به گزارش ماشین نیوز ؛رحیم بهادری صبح روز دوشنبه ۲۵ مهر اظهار کرد: پس از شروع روند فروش خودروهای دپو شده در گمرکات و سازمان بنادر کشور به دستور قضایی دادگاه انقلاب تهران، تا روز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ و تنها ۵ روز پس از اعلام نتایج قطعی برندگان مزایده فوق العاده ۵۶۵ اموال تملیکی استان بوشهر که بیشترین تعداد از این خودروها را در مزایده داشت با تلاش کارکنان اموال تملیکی این استان بیش از ۲۵۰ حواله فروش صادر و حدود ۱۸۰ خودرو از گمرک بوشهر و گناوه خارج کرد.

وی اضافه کرد: پس از اعلام نتایج مزایده فوق العاده سازمان اموال تملیکی در روز ۱۶ مهرماه و پس از مشخص شدن برندگان ۸۵۹ دستگاه خودروی فروش رفته در استان بوشهر، از همان روز با برگزاری جلسه فوق العاده در جهت تحویل و خروج خودروها در اداره کل اموال تملیکی، فرمانداری و دستگاه‌های مربوطه از روز دوشنبه و دو روز پس از اعلام نتایج روند ترخیص و خروج خودروها آغاز شد.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: پس از هماهنگی با همکاران در استان بوشهر قرار شد طبق جدول زمانبندی تهیه شده روزانه ۵۰ حواله فروش خودرو صادر شود، که تا به امروز و پس از ۵ روز بالغ بر ۲۵۰ حواله فروش صادر و حدود ۱۸۰ خودرو از استان بوشهر به دست خریداران داده شد.

بهادری با ابراز رضایت از روند خروج خودروها که شامل تکمیل وجه واریزی برندگان و ثبت در سامانه، صدور پیش کاردکس خودرو، صدور حواله فروش، خروج خودرو و صدور برگ تردد موقت از سوی سازمان اموال تملیکی ضمن عذرخواهی از معطل شدن خریداران و برندگان به دلیل حجم بالای خودرو در استان از فروش ۹۹ درصدی خودروهای موجود در گمرکات استان بوشهر خبر داد.

وی گفت: روند فروش خودروهای باقیمانده از پرونده‌ی گمرکات کشور سه شنبه همین هفته ۲۶ مهرماه در قالب مزایده‌ی فوق العاده‌ی دوم با شماره‌ی ۵۶۶ آغاز، و همچنین آمار و مبلغ کل فروش خودروهای مزایده‌ی فوق العاده ۵۶۵ اموال تملیکی در استان بوشهر در روزهای آینده از طریق روابط عمومی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر، به دنبال مزایده فوق العاده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور برای خودروهای گمرکات کشور به دستور مقام محترم قضایی، پس از فروش ۸۵۹ دستگاه خودرو در مرحله‌ی اول، ۱۶ دستگاه خودرو باقیمانده که به دلایل مختلفی از جمله مغایرت کارشناسی و یا اشتباه در قیمت گذاری شرکت کنندگان، پس از بررسی دوباره و آماده سازی پرونده کمتر از ۱۰روز از اعلام نتایج مرحله‌ی اول، روز سه شنبه ۲۶ مهر ماه در قالب مزایده‌ی فوق العاده دوم خودروها با شماره ۵۶۶ سازمان اموال تملیکی کشور بارگزاری و آماده‌ی فروش می‌شود.

بهادری تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط مزایده، تاریخ بازدید و ارائه پیشنهاد و همچنین زمان اعلام نتایج با مراجعه به سایت اموال تملیکی و همچنین سامانه مزایده الکترونیک دولت در این مزایده شرکت کنند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=14080

دیدگاه شما

آخرین اخبار