فولکس واگن در مکزیک سرمایه گذاری می‌کند
کد خبر: ۱۴۹۱۰ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

با سرمایه گذاری فولکس واگن در مکزیک، طی سه سال آینده ۱۵۰۰ شغل در این کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛هر دو شرکت خودروسازی فولکس واگن و کانتیننتال متعهد شدند سرمایه‌گذاری‌های بزرگی را در مکزیک به ارزش یک میلیارد دلار انجام دهند که یکی از بزرگ‌ترین مبالغ این بخش است که در دولت فعلی انجام خواهد شد و در یک روز اعلام شده است.

فولکس واگن اعلام کرد که بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵، ۷۶۳.۵ میلیون دلار در مجتمع خود در ایالت مرکزی پوئبلا، یکی از بزرگترین تأسیسات فولکس واگن در سطح جهان، برای ساخت کارخانه رنگ جدید سرمایه گذاری خواهد کرد و تولید یک خودروی جدید با موتور بنزینی را شروع می‌کند.

این شرکت که در حال حاضر مدل‌های جتا، تائوس و تیگوان را در کارخانه تولید می‌کند، جزئیاتی ارائه نکرد که کدام خودرو را به خط تولید اضافه می‌کند. این شرکت اضافه کرد که کارخانه تولید رنگ توسط توربین‌های بادی انرژی مورد نیازش را می‌گیرد و اولین خودروسازی است که منحصراً با انرژی پاک کار می‌کند.

کانتیننتال، شرکت آلمانی سازنده قطعات خودرو هم اعلام کرد که حدود ۲۱۰ میلیون یورو معادل ۲۰۹.۱۶ میلیون دلار برای افتتاح یک کارخانه جدید الکترونیک خودرو و توسعه ظرفیت کارخانه قطعات ترمز موجود در ایالت مرکزی گواناخواتو سرمایه گذاری خواهد کرد. این شرکت در بیانیه‌ای گفت که هر دو پروژه تقریباً تکمیل شده اند و انتظار می‌رود در اوایل سال آینده افتتاح شوند. انتظار می‌رود این پروژه‌ها با توسعه بشتر، بیش از ۱۵۰۰ شغل جدید در طول سه سال آینده ایجاد کنند.

از دیگر شرکت‌های خودروسازی بزرگی که در این کشور سرمایه گذاری کرده جنرال موتورز است که سال گذشته یک میلیارد دلار در مجتمع راموس آریزپه خود سرمایه‌گذاری کرد. جنرال موتور در این محل از سال ۲۰۲۳ تولید خودرو‌های الکتریکی را آغاز خواهد کرد. نیسان هم در ماه می‌از سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری در سه سال آینده خبر داد.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=14910

دیدگاه شما

آخرین اخبار