فنرسازی زر دانش بنیان شد
کد خبر: ۱۵۸۰۶ | تاریخ انتشار : ۲۲-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور مهندسی و کیفیت شرکت فنرسازی زر از اخذ نشان دانش بنیان خبر داد و گفت: شرکت زر در حوزه طراحی و ساخت انواع فنرهای تخت و پارابولیک خودروهای تجاری و واگن‌های ریلی دانش بنیان شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ امید حیدری گفت: در راستای نامگذاری سال “تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به تاکید مدیرعامل گروه بر الزام به دانش بنیان شدن شرکت‌ها و تولید محصولات دانش بنیان، شرکت زر با قابلیت طراحی و تجاری سازی  محصولات و دارابودن دانش فنی بالا، موفق به اخذ تأییدیه دانش بنیان تولیدی نوع۲ از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد و به جمع شرکت‌های دارنده این تأییدیه پیوست.

حیدری با تاکید بر اینکه دانش بنیان شدن یک مجموعه تولیدی در راستای تولید محصولات اقتصادی بسیار ارزشمند است، گفت: شرط توسعه، تولید دانش بنیان، افزایش کیفیت و بهره‌ وری در تولید است و ارتقاء کیفیت از ویژگی‌های تولید دانش‌بنیان است به نحوی که کیفی‌تر شدن محصولات، قدرت رقابت‌پذیری در بازار، میزان فروش و توان صادرات را افزایش می‌دهد.

او موفقیت اخذ تاییدیه گواهینامه دانش بنیان را مرهون تلاش تمامی کارکنان و دانش فنی مهندسان ومتخصصان و پیگیری‌های مدیرعامل این شرکت دانست.

شایان ذکر است شرکت فنرسازی زر اولین شرکت سازنده فنر است که این نشان را دریافت کرده است و می‌تواند از تسهیلات قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری و اختراعات استفاده کند.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=15806

دیدگاه شما

آخرین اخبار