«بی ام و» توسط ناظر انگلیسی جریمه شد
کد خبر: ۱۷۵۱۴ | تاریخ انتشار : ۲۰-۰۹-۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

خودروساز آلمانی «بی ام و» از سوی ناظر انگلیسی جریمه شده و تا زمانی که رضایت این سازمان را جلب نکند به صورت روزانه جریمه خواهد شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛رگولاتور ضد انحصار کشور انگلیس به دلیل درخواست اطلاعات مورد مناقشه مربوط به تحقیقات در حال انجام صنعت خودرو، خودروساز آلمانی «بی ام و» را ۳۰ هزار پوند معادل حدودا ۳۷ هزار دلار به اضافه جریمه روزانه ۱۵ هزار پوندی جریمه کرد.

سازمان رقابت و بازار این کشور گفت : بر این باور است که این خودروساز آلمانی اطلاعات مهمی را برای تحقیقاتی که در ماه مارس در مورد رفتار‌های ضدرقابتی مشکوک در رابطه با بازیافت خودرو‌های قدیمی یا از کار افتاده آغاز کرد، در اختیار دارد.

کمیسیون اروپا در همان زمان تحقیقات موازی را در مورد نقض احتمالی قوانین کارتل اتحادیه اروپا آغاز کرد و بازرسان خودرو را به شرکت‌های رنو و Stellantis فرستادند.

«بی ام و» در ماه مارس اعلام کرد که به درخواست‌های اطلاعاتی رگولاتور‌ها پاسخ خواهد داد، اما CMA گفت در حالی که واحد انگلیس این شرکت اطلاعاتی را جمع آوری کرده است، اما گروه «بی ام و» نتوانسته به طور کامل از درخواست قانونی CMA پیروی کند و ادعا کرده است که CMA صلاحیت قضایی این درخواست را ندارد.

«بی ام و» در بیانیه‌ای ایمیلی اعلام کرد که CMA قدرت قانونی برای وادار کردن شرکت‌های خارجی به تولید اسنادی که کاملاً خارج از حوزه قضایی انگلیس هستند را ندارد.

با این حال این سازمان ناظر اعلام کرده جریمه روزانه تا زمانی که شرکت «بی ام و» اطلاعات درخواستی را ارائه ندهد، یا سازمان دیده بان تصمیمی درباره تخلف صادر کند یا پرونده را ببندد، همچنان شامل این خودروساز آلمانی خواهد شد.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=17514

دیدگاه شما

آخرین اخبار