معابر خلوت تهران به دلیل تعطیلی مدارس
کد خبر: ۱۷۷۰۵ | تاریخ انتشار : ۲۳-۰۹-۱۴۰۱ - ۷:۳۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت:ترافیک صبح امروز بدلیل تعطیلی مدارس کمی خلوت تر است ولی پیش بینی می شود بعد از ظهر امروز ترافیک بدلیل استفاده شهروندان از خودروهای شخصی سنگین شود .

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ رازقی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: شاهد حجم نسبتا خلوت تر ترافیک نسبت به روزهای گذشته بدلیل تعطیلی مدارس و شروع بار ترافیک در سطح معابر شهر بودیم .

سرهنگ رازقی ادامه داد : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند .

وی افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراهها در حال اجراست . وی افزود : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .

سرهنگ رازقی گفت : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : ترافیک خیابان آزادی رفته رفته سنگین می شود و همین وضعیت را در محور سبلان در محدوده منطقه ۷و۸ شاهد هستیم .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست نسبت به بازدید و رفع نقص سیستم بخاری خودرو ، بازدید و بررسی عاج لاستیک ها اقدام و همیشه فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت و استراحت کافی و لازم را برای رانندگی داشته باشند و نکات فنی را رعایت کنند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=17705

دیدگاه شما

آخرین اخبار