کامیون امپاور بهمن برای اولین بار دیده شد
کد خبر: ۱۸۷۳ | تاریخ انتشار : ۲۵-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

کامیون امپاور بهمن دیزل که قرار بود طی مراسمی از آن رونمایی شود، برای اولین بار با پلاک ملی دیده شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛بهمن دیزل پس از عرضه کامیونت فورس، این بار کامیون امپاور را در دست تولید دارد تا بتواند کمبود محصولات جدید در ناوگان حمل و نقل را جبران نماید. روز گدشته تصویری از کامیون امپاور با شماره ملی منتشر شد که نشان می دهد بزودی این کامیون روانه جاده های کشور خواهد شد.
امپاور یکی از مدرن ترین کامیون هایی است که در کشور تولید می‌شود و قابلیت رقابت با برندهای معتبر اروپایی را دارد چراکه این خودرو جزء معدود کامیون‌هایی است که دارای گواهینامه بین المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا نیز است.
کامیون امپاور به موتور پرقدرت کامینز CUMMINS با ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس تمام اتوماتیک ۲+۱۲ سرعته ساخت ZF مجهز است که از نقاط قوت این کامیون محصول می‌شود.
از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده، ضمن داشتن قوای محرکه بی نظیر، می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS، سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC و… اشاره کرد.
امپاور ضمن برخورداری از ترمزهای پرقدرت ساخت شرکت Knorr آلمان، به جهت ایمنی بیشتر از سیستم ترمز کمکی ریتاردر ۵ حالته با ساخت ZF بهره می برد.
سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب، بادی مجهز به ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر است.
کابین امپاور بسیار مدرن، ارگونومیک و مجهز به امکانات بی نظیری شامل بخاری در جا، سانروف برقی، یخچال، سیستم مولتی مدیا و سیستم رهیاب و تریم زیبا می باشد و همچنین فضای خواب دو نفر را در خود جای داده است.
براساس این گزارش، راه اندازی خطوط کامیون امپاور EMPOWER در شرکت بهمن دیزل انجام و تولید آن از اوایل بهمن ماه آغاز شده و مجوزهای خودرویی آن اخذ شده است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1873

دیدگاه شما

آخرین اخبار