افتتاح ۳ پارکینگ با ظرفیت بالا در سال آینده
کد خبر: ۱۸۷۳۴ | تاریخ انتشار : ۱۱-۱۰-۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: ۳ پروژه برای پارکینگ‌های تهران داریم که یکی از آن‌ها پارکینگ نیایش در ضلع غربی پردیس سینمایی ملت است.

به گزارش ماشین نیوز ؛چند روز گذشته بود که گزارشی تحت عنوان کسری پارکینگ در پایتخت منتشر شد و بازخوردهای این گزارش نشان داد که شهروندان تهرانی از کمبود جای پارک بسیار رنج می برند و خواستار رسیدگی به این معضل بزرگ هستند زیرا همه روزه از پیر تا جوان در این شهر بزرگ در حال تردد هستند و برای پیدا کردن جای پارک و یا پارکینگ که خیالشان از بابت خودرو خود راحت باشد، زمان زیادی از آنها را تلف می کند.

البته تعدادی از مسئولان در سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران معتقدند که  نمی‌توان به طور دقیق گفت تهران به چه تعداد پارکینگ نیاز دارد چراکه تعداد خودرو‌ها در حال افزایش است، اما متعهد هستیم طبق تکلیفی که شورای شهر در بودجه ۱۴۰۱ برایمان تعیین کرده، عمل کنیم، احداث پارکینگ کاری نیست که یکساله به نتیجه برسد؛ برای مثال ساخت یک پارکینگ با ظرفیت حدود ۴۰۰ فضای پارک، مبلغی در حدوده ۱۰۰ الی ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه و ۲ الی ۲.۵ سال زمان نیاز دارد.

 عباس شعبانی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد که طراحی پروژه پارکینگ و چگونگی آن با سازمان حمل و نقل شهرداری تهران است و ما فقط پیمانکار آن ها هستیم یعنی این سازمان باید سفارش ساخت پارکینگ به ما بدهد تا انجام دهیم.

وی بیان کرد: ۳ پروژه برای پارکینگ‌های تهران داریم که یکی از آن‌ها پارکینگ نیایش در ضلع غربی پردیس سینمایی ملت است که ظرفیت آن ۱۲۰۰ خودرو است، پارکینگ مینابی هم جزو آنهاست که به صورت جدی در حال اجرای این پروژه‌ها هستیم.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا این ۳ پارکینگ تا پایان سال افتتاح خواهد شد یا خیر؟ گفت: خیر این پارکینگ‌ها تا پایان سال افتتاح نمی‌شود و قطعا برای سال آینده است.

البته شهردار تهران هم بار‌ها درباره پارکینگ سازی در پایتخت نکته‌هایی را مطرح کرده، اما باید منتظر ماند و دید که این صحبت‌ها چه زمانی به مرز تحقق می‌نشیند و تکلیف همین ۳ پارکینگ چه می‌شود…!

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=18734

دیدگاه شما

آخرین اخبار