موستانگ S۶۵۰ در سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد
کد خبر: ۱۹ | تاریخ انتشار : ۱۲-۱۰-۱۴۰۰ - ۹:۵۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

نسل بعدی فورد موستانگ برای مدل ۲۰۲۴ تولید خواهد شد و از سیستم چهار چرخ متحرک استفاده خواهد کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛گزارش‌های جدید حاکی از این هستند که خودروی موستانگ S۶۵۰ برای مدل سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد. شرکت فورد به احتمال زیاد این خودرو را با اتخاذ یک پیشرانه هیبریدی اصلاح می‌کند تا با مقررات سختگیرانه مصرف سوخت، همگام شود.

ما همچنین شنیده‌ایم که محبوب‌ترین خودروی اسپورت جهان برای اولین بار می‌تواند از سیستم چهار چرخ متحرک استفاده کند. عکاسان حرفه‌ای با یک سری تصاویر جاسوسی مربوط به فوریه ۲۰۲۱، ادعا کردند که این خودرو نیرو را به هر دو محور ارسال می‌کند.

البته احتمالا نسل بعدی موستانگ یک توسعه کاملاً جدید نخواهد بود، زیرا اعتقاد بر این است که از یک پلتفرم به روز شده مدل موجود استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری EcoBoost معمولی با کایوت ۵.۰ لیتری V۸ بهره ببرد و احتمالاً در آینده توسط پریدیتور ۵.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ همراه شود.

خودروی موستانگ S۶۵۰

به عنوان نکته پایانی، پایگاه Autoline در ابتدای سال حدس می‌زد که خودروی اسپرت آینده موستانگ در دسامبر ۲۰۲۸ وارد مدار تولید شود که اگر درست باشد، به این معنی است که S۶۵۰ آینده آخرین خودرویی خواهد بود که موتور احتراقی دارد.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=19

دیدگاه شما

آخرین اخبار